Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare containere flexibile


Anunt de participare numarul 106094/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT-UNITATEA TERITORIALA 325
Adresa postala:  ORBENI-BACAU, Localitatea:  Orbeni, Cod postal:  607385, Romania, Punct(e) de contact:  NECULAI DABIJA, Tel. 0746142179, Email:  [email protected], Fax:  0234255800, Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare containere flexibile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP ANRSPS-UT 325
ORBENI, JUD. BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 032, 500 si 1, 750, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Containere flexibile format stabil din tesatura de polipropilena , ca ambalaj pentru depozitarea si pastrarea produsului grau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18937000-6 - Saci de ambalaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima de achizitionat este 29.500 buc.
Cantitatea maxima de achizitionat este 50.000 buc.
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 032, 500 si 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2010 pana la 20.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=20.650 RON;Perioada de valabilitate: pana la semnarea acordului-cadru.Garantie de buna ex.= 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia pers. a ofertantului:
1.Decl.privind eligibilitatea 2)Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 OUG 34/2006 si Certif. constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat(formulare tip eliberate de autoritatile competente), cu valab.la data desch.ofertelor.
Se vor prezenta: a)Certif.de atestare fiscala privind plata obliga.la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca nu exista oblig.de plata restante si b)Certif.fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data desch.ofertelor, din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local.Capacit. de exercit. a activ. profesionale:
Pers. juridice romane: Certif.constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte faptul ca obiectul de activitate al op.ec.include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achizitiei.In situatia in care obiectul de activitate prevede doar comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achizitiei, op. ec. va prezenta autorizatia producatorului de a comercializa produsul oferit.
Pers. juridice straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
SolicitatXNesolicitat?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Fisa de informatii generale (Formular nr 3)Cerinta de calificare: cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, de min 2.065.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani
Documentconstatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale
SolicitatXNesolicitat?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte de calificare: 1)Declaratie privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani(Formular nr 4), 2) Documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, din partea a cel putin 3 beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, sectiunea , ,Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stapropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, Nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRSPS-UT 325-COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  Str. Silozului, Localitatea:  Orbeni, Cod postal:  607385, Romania, Tel. 0234255500, Email:  [email protected], Fax:  0234255800, Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2010 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer