Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare de echipamente destinate depozitarii, pastrarii si prepararii produselor agroalimentare


Anunt de participare numarul 128396/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Adresa postala:  Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075100, Romania, Punct(e) de contact:  Miu Adrian, Amuza Gabriela, Tel. 021-318.54.67, In atentia:  Sectia Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021-318.54.52, Adresa internet (URL):  www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare de echipamente destinate depozitarii, pastrarii si prepararii produselor agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Otopeni si sediile unitatilor militare beneficiare de pe teritoriul Romaniei, specificate in Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 973, 724.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pina la un contract subsecvent anual, in limita cantitatilor minime si maxime ale acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente destinate depozitarii, pastrarii si prepararii produselor agroalimentare pentru cu livrare in 8 unitati militare din judetele Cluj, Brasov, Bacau, Buzau, Ialomita, Ilfov si Prahova. Se solicita si montaj in 28 de unitati din judetele mentionate precum si in alte judete Dambovita, Giurgiu, Constanta, Covasna si Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42214100-0 - Cuptoare pentru gatit (Rev.2)
39312200-4-Echipament de cantina (Rev.2)
39711200-1-Dispozitive de preparare a alimentelor (Rev.2)
39711210-4-Roboti de bucatarie (Rev.2)
42959000-3-Masini de spalat vasele, altele decat cele de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime, pe durata acordului 2011-2012 cadru sunt: 1.Masina de gatit electrica cu 6 plite si cuptor, min.23, max.30
2.Masina de gatit pe gaz cu 6 ochiuri si cuptor, min.8, max.15
3.Marmita electrica a 150 litri cu recipient cilindric, min.37, max.40
4.Cuptoare electrice convectie pe vapori cu 10 cuve, min.33, max.35
5.Gratar electric, min.35, max.40
6.Robot universal de bucatarie, min.28, max.30
7.Masina electrica pentru spalat farfurii, min.21, max.25
8.Masina de taiat legume, min.9, min.25
9.Vitrina calda inox cu 1-4 polite, min.10, max.15
10.Dulap frigorific de capacitate 1400 litri, min.48, max.65
11.Dulap frigorific de capacitate 700 litri, min.29, max.40
12.Vitrina frigorifica verticala, min.34, max.60
13.Vitrina frigorifica orizontala, min.39, max.60
14.Camera de congelare interior inox, capacitate 4000 litri, min.15, max.19
15.Dulap de congelare cu 2 usi, inox, min.22, max.30
16.Bascula semiautomata a 100 kg, min.4, max.15
17.Bascula semiautomata a 500 kg, min.6, max.15
Valoarea estimata fara TVA: 3, 973, 724.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.11.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP pt.toate loturile este de 59.605, 87 lei, iar pt.fiecare lot conform Anexa B-Loturi.La semnarea ctr.subsecvent se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a ctr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat;Plata prin virament, in lei prin Trezoreria Ilfov.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinO.U.G. nr. 34/2006
2.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 6916.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de OficiulRegistrului Comertului
7.Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertuluide pe langa instanta competenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantii vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani aceleasi produse sau produse similare celor care fac obiectul achizitiei, corespunzator loturilor ofertate.
2.Informatii privind reteaua de service proprie sau cu firme partenere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim 1.986.862 lei pentru toate loturile sau valoarea, corespunzatoare lotului/loturilor ofertat(e) conf. Anexei B si documentatiei de atribuire.2.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca DISPUN DE PERSONALUL NECESAR SAU CA AU OBTINUT ANGAJAMENTUL DE PRESTARE AL ACESTUIA pentru prestarea serviciilor de montaj, proba de functionare, service-ul in garantie si post-garantie a echipamentelor in oricare din locatiile solicitate conform prevederilor pct.7 din caietul de sarcini.Documentele solicitate vor fi prezentate pentru loturile pentru care se prezinta oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de LE se va desfasura intr-o runda de 24 ore incepand cu 17.10.2011; Pretul de pornire pt ofertele admisibile va fi pretul unitar declarat in oferta financiara Formularul 10 B-1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
390BC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S133-221278 din 14.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 11:00
Locul: sediul U.M. 01836, Str. Zboruluinr. 1, jud. Ilfov, Otopeni.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independendentei nr.5 sector4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213191674, Email:  [email protected], Fax:  +40213191674, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale prin Unitatea Militara 01836
Adresa postala:  Str. Zborului nr. 1, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075100, Romania, Tel. : 021 318.54.67, Email:  [email protected], Fax:  021 318.54.52;, Adresa internet (URL):  www.roaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 23:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer