Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta Cluj


Anunt de participare numarul 98826/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400275, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA ANCUTA COSMA, Tel.0264407010, Email: [email protected], Fax: 0264433748, Adresa internet (URL): STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu de urgenta si transport sanitarSanatate
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: Serviciu de urgenta si transport sanitar Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 811, 011.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibil auto pe baza de card de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
09134220-5 Motorina Euro 5 (Rev.2)-31.670LITRI
09132100-4 Benzina fara plumb (Rev.2)-2.253 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 811, 011.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractul cu Casa de Asiguraride Sanatate Cluj si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG.34/2006 art.44 si 45
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; 3.Certificateconstatatoareprivindindeplinireaobligatiilordeplataa impozitelor, taxelorlocale si contributiilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)- original sau copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile.
4.Certificatul constatator emisdeoficiul registrului comertului, dincare sa reiasa activitatile pe care operatorul economic este autorizat sa le desfasoare, precum si faptul ca operatorul are statii de alimentare in urmatoareleorase: Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii, Dej, Gherla, Huedin. original sau copie legalizata.
5.Certificatul de inmatriculare - copiein conformitate cu originalul.
6. Se solicita autorizatia de functionare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul sa inregistreze profit in anul fiscal 2009. Aceasta conditie se va dovedi cu Copie dupa bilantul contabil la data de 31.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti: minim una
3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara4. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea calitatii: ca cerinta minima se solicita prezentarea certificatului de calitate cu respectarea cerintelor impuse de STAS-urile in vigoare aferente produselor.
5. Certificat ISO9001:2000.6. Autorizatie de livrare (numai pentru comercianti) Cerinta obligatorie: - se va depune o lista-tabel cu statiile de distributie de carburanti auto din tara (ofertantii sa faca dovada ca au acoperire cu stati de distributie la nivelul tarii si obligatoriu in judetul Cluj, statii in orasele Gherla, Dej, Turda, Campia-Turzii si Huedin)
7. Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA SE VA DERULA DE LA DATA STABILITA DE SEAP INTR-O SINGURA RUNDA (O ZI)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1312/22.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 18:00
Locul: La sediulSAJ CLUJ Str. Horea nr.55 Cluj-Napoca, judetul Clujsi in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti legal ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: : STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3. , ,Localitatea: Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 1 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA A JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: Str. Horea nr.55 Cluj-Napoca judetul Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400275, Romania, Tel.0264-407040, Email: [email protected], Fax: 0264-407040, Adresa internet (URL): www.sajcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer