Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de "Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri" pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta JUDETEAN BISTRITA-NASAUD


Anunt de participare numarul 99593/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420020, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI SIGOVAN, Tel. 0263-217055, Email:  [email protected], Fax:  0263-27055, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIU DE URGENTA SI TRANSPORT SANITAR
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de "Furnizare de motorina si benzina pe baza de carduri" pentru parcul auto al Serviciului de Ambulanta JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de furnizare ale operatorului economic
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 29 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 168, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibil auto pe baza de card de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract acord – cadru: Benzina 48000 LITRI, Motorina 460000 LITRI
Primul Contract subsecvent: Benzina: 8000 LITRIMotorina 80000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 168, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 30000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractul cu Casa de Asigurari de Sanatate Bistrita si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG.34/2006 art.44 si 45
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181;
- certificat de atestare fiscala – privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), - nu mai vechi de 30 zile, in original sau copie legalizata.;
- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, -, ?termen de valabilitate- nu mai vechi de 30 zile, in original sau copie legalizata.;
- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile ?inte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, ?format redus din care sa rezulte activitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier, ?termen de valabilitate, in original sau copie legalizata.;
- Certificatul Unic de Inregistrare (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri anuala ( valoarea medie ), de pe ultimii 3 ani.- Ofertantul sa inregistreze profit la ultima situatie financiara. Aceasta conditie se va dovedi cu Copie dupa ultimul bilant contabil, vizat si ?egistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale livrari in ultimii 3ani
2. Autorizare pentru livrarea produselor.(pentru comercianti)sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti: minim trei
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara
5. prezentarea certificatului de calitate cu respectarea cerintelor impuse de STAS-urile ?vigoare aferente produselor.
6. Dovada certificarii sistemului calitatii ISO 9001:2000 ; 14001:2004.
7. Ofertantul va prezenta pe propria raspunderelista statiilor de alimentare de pe raza fiecarui judet din tara, care distribuie carburant pe baza de carduri electronice de credit, in progaram non stop .8.Ofertantul trebuie sa detina minim o statie in Municipiul Bistrita, cu program non-stop..9. Ofertantul sa aiba cel putin o statie de distributie in fiecare localitate resedinta de judet, din tara.10. Ofertantul va permite Autoritatii Contractante obtinerea automata a informatiilor privind alimentarea autosanitarelor ( nr. inmatriculare, data si ora alimentarii, tipul de carburant, cantitatea alimentata, valoarea carburantului alimentat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA SE VA DERULA DE LA DATA STABILITA DE SEAP INTR-O SINGURA RUNDA (O ZI)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 11:00
Locul: la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud, str. Ghinzii, nr.26 A, Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si oricare ofertant care a depus oferta si are imputernicire scrisa de la societate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: : STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310464, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-596110, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  str. Ghinzii Nr. 26A, Localitatea:  BISTRITA, Cod postal:  420020, Romania, Tel. 0263-217055, Email:  [email protected], Fax:  0263-217055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer