Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare de piese de schimb pentru mentenanta autotractoarelor TATRA815, TATRA813 si remorcilor trailer RP-60 Tf.


Anunt de participare numarul 136254/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
unitateamilitara01144roman
Adresa postala: str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2 Roman, Neamt, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: DANUT MAXIM, Tel. +40 233741401, Email: [email protected], Fax: +40 233740228, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare de piese de schimb pentru mentenanta autotractoarelor TATRA815, TATRA813 si remorcilor trailer RP-60 Tf.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM01378Murfatlar; UM01551Galati; UM01654Buzau; UM01333Focsani; UM01602Bacau; UM01145Roman;UM01381Turda.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 838, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, pentru fiecare lot ce se anticipeaza ca va fi atribuit, este precizata in Anexa B: Informatii privind loturile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese de schimb pentru mentenanta autotractoarelor TATRA 815, TATRA 813 si remorcilor trailer RP-60 Tf.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
34224000-3-Piese pentru remorci, pentru semiremorci si pentru alte vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34322000-0-Frane si piese pentru frane (Rev.2)
34324000-4-Roti, piese si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul total de loturi / tip si marca vehicul / cantitate minima contract subsecvent nr.1/ cantitate maxima contract subsecvent nr.1/ cantitate minima acord-cadru / cantitate maxima acord-cadru / unitate de masura:
30 / Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/1 / bucata; 1/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/ 1/ set;
9/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/ 2/ bucata; 1/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/2/ complet;
3/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/4/ bucata; 1/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/6/ bucata;
1/ Autotractor TATRA 815 / 1/1/1/10/ bucata; 1/ Autotractor TATRA 815 / 2/2/2/20/ bucata;
1/ Autotractor TATRA 815 / 2/2/2/13/ bucata; 2/ Autotractor TATRA 815 / 2/2/2/4/ bucata;
1/ Autotractor TATRA 815 / 3/3/3/5/ bucata; 1/ Autotractor TATRA 815 / 2/2/2/8/ bucata;12/ Autotractor TATRA 813 / 1/1/1/1/ bucata; 3/ Autotractor TATRA 813 / 1/1/1/2/ bucata;
1/ Autotractor TATRA 813 / 1/1/1/3/ bucata; 1/ Autotractor TATRA 813 /3/3/3/6 / bucata;
1/ Autotractor TATRA 813 /2/2/2/8 / bucata;4/ Remorca trailer RP-60 Tf. / 1/1/1/1/ bucata; 4/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/2 / bucata;
2/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/3 / bucata; 2/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/6 / bucata;
1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/8 / bucata; 5/ Remorca trailer RP-60 Tf. / 1/1/1/10/ bucata;
1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/12 / bucata; 1/ Remorca trailer RP-60 Tf. / 1/1/1/18/ bucata;
2/ Remorca trailer RP-60 Tf. / 1/1/1/20/ bucata; 1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /1/1/1/120 / bucata;
1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /5/5/5/50 / bucata; 1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /2/2/2/20 / bucata;
1/ Remorca trailer RP-60 Tf. / 2/2/2/6/ bucata; 1/ Remorca trailer RP-60 Tf. /2/2/2/2 / bucata;
Piese de schimb pentru mentenanta autotractoarelor TATRA 815, TARA 813, si remorcilor trailer RP-60 Tf. = 97 loturi.
Cantitatile minime, maxime si tipurile de produse posibil a se achizitiona in baza acordului cadru sunt specificate si in anexa B-loturi sau in anexa 1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 838, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiile de participare pentru fiecare lot de produse sunt specificate in anexa B ? informatii privind loturile.In cazul in care se oferteaza mai multe loturi, cuantumul garantiei de participare se coreleaza cu valoarea estimata a fiecarui lot, avand in vedere si prevederile art. 278^1 din O.U.G.34/2006.Pentru participarea la procedura esteobligatorie constituirea garantiei de participare. Cuantumul garantiei de participare la licitatieva rezulta din insumarea garantiilor de participare pentru fiecare lot de produse ofertat. Garantiile de participare pentru fiecare lot deproduse sunt specificate in anexa B ? loturi si in anexa nr. 1 la Caietul de sarcini.I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei de participare solicitate .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este aceeasi cu perioada de valabilitate a ofertelor (120 zile).Mod de constituire si exprimare a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari;
- respectandu-se prevederile art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri/incasari RO07 TREZ 4925 005X XX00 4010, Trezoreria Roman) se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor;
- confirmarea se va proba prin ordinul de plata vizat de banca emitenta la care s-a facut depunerea garantiei de participare.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 lit.a) din OUG nr.34/2006 (in masura in care eventuala contestatie va fi respinsa de catre C.N.S.C.) este prevazut in dreptul fiecarui lot, in anexa B ? informatii privind loturile. a) In cadrul acordului ? cadru, garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent atribuit.b) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent: 5% dinvaloareacontractului, fara TVA, sau2, 5% din valoarea contractului, fara TVA, in cazul IMM-urilor.c) Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor inscrise la art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.d) Garantia de buna executie se va constitui si va fi prezentata autoritatii contractante, in original, la data semnarii contractului, exceptie facand situatia cand operatorul economic are nevoie de contractul de achizitie publica semnat in vederea obtinerii scrisorii de garantie, caz in care termenul este de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.Cont de depuneri/incasari RO07 TREZ 4925 005X XX00 4010, Trezoreria Roman.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.2 ? sa depuna oferta independenta;
Cerinta nr.3 ? neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Modalitatea de indeplinire:
1.1.Declaratie privind situatia personala din care sa reiasa ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Anexa nr.1 ? Modele de Formulare?);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
1.2. Certificate de atestare fiscala, astfel incat din acestea sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.181 lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza ordinului ANRMAP Nr. 314/2010 (Anexa nr.3 ? Modele de Formulare?);
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Anexa nr.2 ? Modele de Formulare?)- precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt Teodor CORNEA ? director si Constantin-Virgil CIUGUDEAN- director adjunct; Danut MAXIM - lucrator structura achizitii ; Bogdan MANEA- lucrator structura achizitii; Costel PRISACARIU - lucrator structura achizitii; Florin LUPU - lucrator structura logistica; Daniel PLESCA- lucrator structura achizitii; Nicolae VIGHECI - lucrator structura achizitii.
4. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? daca e cazul (ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte formularul din anexa nr. 9 ? Modele de Formulare? ).
Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o altapersoana, aceasta va prezenta o imputernicire;Documentele emise in alta limba decat romanavor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana;Toate documentele vor avea mentionat in clar, pe langa semnatura, numele, prenumele si functia semnatarului si vor fi prezentate in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sub semnatura si stampila ofertantului;Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul. Cerinta nr.1 ? Sa faca dovada inregistrarii legale a activitatii pe care o presteaza.
Modalitatea de indeplinire:
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, sub semnatura si stampila ofertantului, emis cu cel mult 30 de zile inainte data limita de deschidere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si ofertantul roman in tara in care ofertantul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel
putin egala cu valoarea precizata in anexa B-informatii privind loturile, pt. fiecare lot de produse la care ofertantul depune oferta.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activit. economica de mai putin de 3 ani, se vor lua in considerare informatiile corespunzatoare perioadei efective de activitate, pana la data depunerii ofertelor.
I.M.M.-urile pot prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in prop. de 50% din valoarea solicitata in anexa B- loturi
Modalitatea de indeplinire1.1. Fisa de informatii generale (anexa nr. 14 ? Modele de Formulare?);
1.2. Rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare (copii certificate de pe ultimile bilanturi contabile, conturi de profit si pierderi, vizate si inreg.la organul fiscal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- sa faca dovada ca areimplementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul2.Eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la pct.1. pot fi imbunatatite: NU exista limite3.Informatiile puse la dispozitie ofertantilor in cursul LEa)Clasamentb)existenta de preturi noi sau valori noi prezentate in cadrul LEc)numarul participantilor la LE4.Invitatia de participare si notificarile de incepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de e-mail inregistrata ca adresa de contact5.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa licitezea)acestianu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anteriorb)LE se va finaliza dupa desfasurarea unei singure runde6.Nr. de runde ale licitatiei electronice: 17.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei8.Durata rundei: 1 zi9.Informatiidisponibile pentru conectare si inregistrare la: www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistraeOF
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 11:00
Locul: Sediul unitatii militare 01144 Roman, Str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2, loc Roman, Jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la sedinta de deschidere, pe baza de delegatie (imputernicire) semnata si stampilata de fiecare ofertant si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale de pe primul loc: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc in urma etapeifinale de licitatie electronica, au preturi egale, autoritatea contractanta va recurge, in cascada, la urmatoarele criterii pentru stabilirea clasamentului final: a) Va clasa pe o pozitie superioara oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic (pretul prezentat in propunerea financiara la deschiderea ofertelor). Daca acest criteriu nu poate departaja ofertantii, atunci: b) Va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pretul ofertat ulterior nu poate fi mai mare decat pretul licitat in urma etapeifinale de licitatie electronica.2. Cantitatile prevazute in anexa nr. 1 sunt orientative si servesc exclusiv la determinarea elementelor tehnice din caietul de sarcini si la formularea ofertei. Pe timpul derularii acordului cadru se vor aproviziona doar cantitatile necesare, in limita fondurilor disponibile;3. Pentru eventualele clarificari va rugam sa va adresati exclusiv prin fax sau adresa scrisa;4.Raspunsurile la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici, se vor publica pe SEAP, intr-un document atasat la anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr. 01144 ? serviciul juridic
Adresa postala: str. Profesor Dumitru Martinas nr.2, jud. NEAMT, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Tel. +40 233741401, Email: [email protected], Fax: +40 233740228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer