Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE PENTRU APLICATII


Anunt de participare numarul 137001/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
unitateamilitara01144roman
Adresa postala: str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2 Roman, Neamt, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: DANUT MAXIM, Tel. +40 233741402, Email: [email protected], Fax: +40 233740228, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PRODUSE AGROALIMENTARE PENTRU APLICATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02468 Smardan (Cismele, Galati)
Sediul U.M. 01853 Capu Midia(Constanta)
Sediul U.M. 02016 Babadag (Tulcea)
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 402, 893.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea minima / maxima a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr.1= 411, 60/ 78443, 09 lei fara TVA; Valoarea minima / maxima a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr.2= 224, 42 / 121968, 45 lei fara TVA; Valoarea minima / maxima a celui mai mare contract subsecvent pentru lotul nr.3= 221, 03 / 87509, 75 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea alimentelor pentru aplicatii: cartofi, radacinoase, legume proaspete, fructe proaspete, citrice, masline, peste, miere, conserve din peste, conserve din legume, gem, dulceata, sucuri naturale fructe, ulei masline, lapte de vaca, smantana, unt proaspat, branza, cascaval, iaurt, zahar, ciocolata, faina, cereale, gris, cacao pudra, paine si produse de panificatie, arome, condimente, apa minerala, cafea, bauturi racoritoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse agricole, de ferma, de pescuit, silvicultura si produse conexe, alimente, bauturi si produse conexe, in cantitatile prevazute in anexa B ? Informatii privind loturile.
Estimari ale cantitatilor minime / maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului-cadru =140 kg / 161.488, 41 Kg produse agroalimentare.
Valoarea minima / maxima a acordului cadru = 857lei fara TVA / 402.893, 32 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 402, 893.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantiile de participare pt. fiecare lot de produse sunt specificate in anexa B ? Informatii privind loturile. Daca se oferteaza mai multe loturi, cuantumul garantiei se coreleaza cu val. estimata a fiecarui lot, avand in vedere si preved. art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 si va rezulta din insumarea garantiilor pt. fiecare lot de produse.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 70 de zile de la data limita pt. depunerea ofertelor.3. Se vor respecta prevederile art. 86 din H.G. 925/2006;4. Mod de constituire si exprimare a garantiei pt. participare: - prin virament bancar (cont de depuneri/ incasari RO07 TREZ 4925 005XXX00 4010 la Trez.Roman, cod fiscal 27367077) - ordin de plata vizat de banca emitenta la care s-a facut depunerea garantiei de participare, confirmat pana la data deschiderii ofertelor;
- prin depunerea la casieria unitatii a sumei stabilite, in numerar;
- prin instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatiicontractante, in cuantumul si pt. perioada prevazuta(model - Formularul nr. 4);5. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare. Pt. IMM-uri, garantia poate fi constituita in cuantum de 50%, asa cum este precizat in anexa B - Informatii privind loturile. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata conform Formularului nr.5.6. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conform cu prevederile legale. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006este de 1097, 67 lei pt. lotul 1, 1706, 76 lei pt. lotul 2, 1224, 49 lei pt. lotul 3. Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent in parte, conform art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 5% dinvaloareacontractului, fara TVA, sau 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA, in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui si va fi prezentata autoritatii contractante, in original, la data semnarii contractului, exceptie facand situatia cand operatorul economic are nevoie de contractul de achizitie publica semnat in vederea obtinerii scrisorii de garantie, caz in care termenul este de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. (model orientativ -Formularul nr. 9).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.2 ? sa depuna oferta independenta;
Cerinta nr.3 ? neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Modalitatea de indeplinire:
1.1.Declaratie privind situatia personala din care sa reiasa ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.1);
1.2. Certificate de atestare fiscala, astfel incat din acestea sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.181 lit.c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul.
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza ordinului ANRMAP Nr. 314/2010 (Formularul nr.2);
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.3) - precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt Teodor CORNEA, Ioan LAHMAN, Constantin-Virgil CIUGUDEAN, Daniel PLESCA, Danut MAXIM, Nicolae VIGHECI, Daniel PATRANIA. Cerinta nr.1 ? Sa faca dovada inregistrarii legale a activitatii pe care o presteaza;
Modalitatea de indeplinire: 1.1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ce se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie certificata ?conform cu originalul? ? sub semnatura si stampila ofertantului.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii;
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata. Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor pentru care depune oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-sa faca dovada ca care implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 11:00
Locul: Sediul U.M. 01144 Roman, Str. Prof. Dumitru Martinas, Nr. 2, Localitatea Roman, Jud. Nemt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la sedinta de deschidere, pe baza de delegatie (imputernicire), semnata si stampilata de fiecare ofertant si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Pentru documentele emise intr-o limba straina se vor prezenta traduceri efectuate de un traducator autorizat.2. Termen maxim de plata ?intre 24 si 31 ale lunii urmatoare celei in care se efectueaza receptia marfii de catre beneficiar.3. Pentru eventualele clarificari va rugam sa va adresati exclusiv prin fax sau adresascrisa.4. Cantitatile prevazute in anexa nr. 1 sunt orientative si servesc exclusiv la determinarea elementelor tehnice din caietul de sarcini si la formularea ofertei. Pe timpul derularii acordului-cadru se vor aproviziona doar cantitatile necesare beneficiarului (pe baza comenzii ferme a acestuia), in limita fondurilor disponibile. Valoarea efectiva a produselor contractate, platibila operatorului economic semnatar al contractului de furnizare, va fi cea rezultata in urma comenzilor ferme transmise si a facturilor fiscale emise.5. Operatorii economici vor depune oferta pentru cantitatea maxima posibil a se achizitiona in baza acordului cadru, specificata in anexa 1 la caietul de sarcini. Nu se admit oferte partiale.6. Pretul ce va fi luat in considerare la stabilirea ofertei castigatoare va fi pretul total/ lot de produse rezultat din suma valorilor obtinute din inmultirea cantitatilor maxime (posibil a se achizitiona in baza acordului cadru) ale fiecarui produs/ sortiment din cadrul lotului cu pretul unitar al acestuia. Ofertele depuse pentru cantitati mai mari sau mai mici decat cantitatile de produse care fac obiectul achizitiei, precum si cele care nu cuprind toate produsele solicitate, vor fi considerate oferte alternative si vor fi respinse.7. Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc: Se solicita o noua propunere financiara, in plic inchis, sigilat si marcat corespunzator, cu scrisoare de inaintare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM01144
Adresa postala: Strada Profesor Dumitru Martinas, nr.2, jud.Neamt, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Tel. +40 233741401, Email: [email protected], Fax: +40 233740228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer