Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare de prosoape hartie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
492.158 RON

Castigatorul Licitatiei: ALBA CLEAN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 133811/22.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130934
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Olariu Chilut Cristina Andra, Tel. +40 265213967, Email: [email protected], Fax: +40 265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare de prosoape hartie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare de prosoape hartie, cantitati minime 1000-cantitati maxime 134103. Detalii in Caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33763000-6 - Servete din hartie pentru maini (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
492, 158.01RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S50-081556din13.03.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 39 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PROSOP HARTIE
V.1) Data atribuirii contractului 04.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALBA CLEAN S.R.L.
Adresa postala: Str. Armoniei, nr. 8, bl. B-36, sc.A, et.2, ap.10, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450097, Romania, Tel. 0745-622702, Email: [email protected], Fax: 0360-811565, Adresa internet (URL): www.albaclean.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1206927.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 669173.97 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 38 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PROSOP HARTIE
V.1) Data atribuirii contractului 04.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VARCOM BUSINESS S.R.L.
Adresa postala: intr. Eufrosina Popescu, nr. 7, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031683, Romania, Tel. 021.252.47.34; 0722.382.263, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.252.47.34
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1206927.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 492158.01 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 40 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PROSOP HARTIE
V.1) Data atribuirii contractului 04.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
sc construct prod srl
Adresa postala: str.mugurilor.nr4, ap.10, loc.tg.mures, jud.mures, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540465, Romania, Tel. 0757398514, Email: [email protected], Fax: 0265.255562
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1206927.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 643694.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures-Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265213961, Email: [email protected], Fax: +40 265213961
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer