Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare de pulpe superioare de pui


Anunt de participare numarul 134929/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Sabin Bota, Tel. +40 265213967, Email: [email protected], Fax: +40 265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare de pulpe superioare de pui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea minima a contractelor subsecvente 40000.00, valoarea maxima a contractelor subsecvente 120000.00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pulpe superioare de puiCantitatea minima a acordului cadru 4, 000.00 kg, cantitatea maxima a acordului cadru 50, 000.00 kg, cantitatea minima a unui contract subsecvent 4, 000.00 kg, cantitatea maxima a unui contract subsecvent 12, 000.00 kg.Valoarea estimata maxima fara TVA (numai in cifre): 500, 000.00, Valoarea estimata minima fara TVA (numai in cifre): 40, 000.00, valoare minima estimata pentru contractele subsecvente fara TVA: 40, 000.00, valoare maxima estimata pentru contractele subsecvente: 120, 000.00 fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a acordului cadru 4, 000.00 kg, cantitatea maxima a acordului cadru 50, 000.00 kg, cantitatea minima a unui contract subsecvent 4, 000.00 kg, cantitatea maxima a unui contract subsecvent 12, 000.00 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum total in valoare de 9, 000.00 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, cuantumului garantiei de participare ce se va retine in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.a) din OUG nr.34/2006, este de 4279.99 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate pentru Spital.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata/original sau copie legalizata
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata/original sau copie legalizata
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Dr. Florin Gomotirceanu - manager
Ec. Puscas Cristina ?Director financiar-contabil
Campean Cornelia- economist
Negrusa Ioan ? bucatar sef
Bota Sabin - Sef Birou Achizitii Publice si Contractare
Chilut Andra Olariu- Sef Birou Aprovizionare si transport
Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia
S-a avut in vedere modificarea art. 691de Legea 279/2011. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
1.Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare de produse alimentare sub forma Documentului de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul-emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru siguranta alimentelor-Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor-copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de catre reprezentantul legal- actul normativ care impune obligativtatea acestei autorizari : HG 573/2002.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
2.Se va prezenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma Autorizatiei sanitare de functionare-emisa de Ministerul Sanatatii-Directia Generala a Medicinei Preventive si Promovarea Sanatatii-Directia de Sanatate Publica -copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de catre reprezentantul legal ? actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari : HG 573/2002
3.Licenta de fabricatie a produselor alimentare , emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei (numai in cazul producatorilor) in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Pentru persoane juridice straine:
-Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Documentele mentionate mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 183 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documentul mentionat mai sus se solicita conform prevederilor art. 188 din OUG 34/2006
Declaratie de conformitate produs. Documentul mentionat mai sus se solicita conform prevederilor art. 188 din OUG 34/2006
Mostre de produs. Se solicita conform prevederilor art. 188 din OUG 34/2006
Certificat ISO 22000 sau certificat HACCP+ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista ofertantii de pe locurile 1 si 2 cu preturi identice, elementul reofertarii va fi propunerea financiara, reofertata in plicuri inchise si sigilate, iar daca ofertantii aflati pe locul 3 ofera ppreturi identice , elementul reofertarii va fi termenul de livrare cel mai scurt, parte din propunerea tehnica , cu incadrare in termenul din caietul de sarcini. oferta privind termenul de livrare reofertat va fi transmis in plicuri inchise si sigilate. Se va initia procedura de "Licitatie deschisa" in baza prevederilor art. 76 alin. 1 din OUG 34/2006, atribuirea acordului-cadru de furnizare de pulpe superioare de pui facanduse in circumstante obisnuite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures- Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265213961, Fax: +40 265213961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer