Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare dezinfectanti


Anunt de participare numarul 107738/13.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN SIBIU
Adresa postala:  B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550245, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI LUPASCU, Tel. 0269 / 215050, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital clinic judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul scju sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 317, 016 si 475, 524RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: semestrial, trimestrial sau lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
7 loturi dedezinfectanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 loturi de dezinfectanti - detalii in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 317, 016 si 475, 524RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: lot1-3200lei;lot2-2900lei;lot3-2800lei;lot4-160lei;lot5-150lei;lot6-90lei;lot7-50lei;garantia de buna executie va fi de 5% (fara TVA) din val. contract. subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FNUASS;
- Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a-si depune candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze din dpdv formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 10 ? Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG.34/2006 cu modificarile ulterioare.
- Formularul 2? Informatii generale despre operator economic.- Formularul 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, original sau in copie legalizata.
- Formularul 4 ? Declaratie privind eligibilitatea.
- Certificat de de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MSP pentru dispozitivele medicale fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj CE , in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor-acolo unde e cazul.- Certificat de inreg. fiscala sau atunci cand este cazul faptul ca ofertantul este I.M.M(cf. legii)
- Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catreOficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului:
-declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani - Formularul 5.
-Ofertantul va prezenta certificate de asigurare a calitatii emise de organisme acreditate care sa ateste ca acesta respecta standardele calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent.
Deasemenea se solicita ca si producatorul sa respecte standardele ISO 9001 sau echivalent
-Autorizatie de la producator pentru distributie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 10:30
Locul: sediul scju sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleos. nr. 6, sect. 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel alba-iulia
Adresa postala:  str. i.c. bratianu, nr. 1, Localitatea:  alba iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al scju sibiu
Adresa postala:  bd. corneliu coposu, nr 2-4, Localitatea:  sibiu, Cod postal:  550245, Romania, Tel. 0269215050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer