Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare dezinfectanti
Anunt de participare numarul 118056/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Craciun Cristina, Tel. 0265.213967, Email: [email protected], Fax: 0265.213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Tg.Mures, Tg.Mures str.Gh.Marinescu nr.50, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 045, 150RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezinfectanti 3 loturi detalii in documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezinfectanti 3 loturi detalii in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 045, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 60903 lei detalii in documentatiei de atribuire, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.garantia pe loturi in anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de MS pentru SMURD, fonduri bugetare, fonduri alocate pentru derularea Programelor Nationale de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completare formularului A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 , Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta , Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2010 , Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Act administrativ prin care produsul biocid este autorizat pentru plasare pe piata pe teritoriul Romaniei de catre autoritatea competenta , Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii , Referat tehnic eliberat de Institutul de Sanatate Publica Bucuresti , Autorizatia din partea producatorului in original, Fisa tehnica de securitate a produsului conform Regulamentului CE 1907/2006, ? Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii (pentru dezinfectantii destinati instrumentarului, aparaturii , echipamentelor medicale sau alte dispozitive medicale)/Declaratia de Conformitate pentru Dispozitive Medicale a producatorului in conformitate cu Anexa II si VII a Directivei 93/42/EC, Buletine de analiza care sa dovedeasca activitatea sporicida a produselor destinate sterilizarii chimice, Fisa produsului, copia originalului si traducerea autorizata pentru produsele destinate sterilizarii chimice, Testari SREN aplicabile in domeniul sanitar pentru fiecare produs ofertat, adaptate necesitatilor spitalului, ? Recomandari de la alte unitati spitalicesti, din care sa reiasa eficienta produsului respectiv (minim 1- maxim 3; recomandarile prezentate trebuie sa fie eliberate in perioada 2008-2010), Certificate ISO pentru un sistem de management al calitatii atat de la producator cat si de la distribuitor, mostre de produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara in SEAP si cuprinde 1 runda. Data si ora vor fi comunicate in SEAP .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 11:00
Locul: Sediul autoritati contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TARGU MURES-Compartimentul Contencios
Adresa postala: str. Gheorghe Marinescu nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. 0265/213697, Fax: 0265217267
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 16:32