Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare dezinfectanti


Anunt de participare numarul 136514/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Oncologie Iasi
Adresa postala: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Bulugu, Monica Buciumanu, Tel. +40 0751193776, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Institutului Regional de Oncologie Iasi
Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 400 si 1, 281, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecventese vor incheia in functie de fondurile alocate din Bugetul de venituri si cheltuieli.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie dezinfectanti in baza contractelor subsecvente si in functie de valoarea fondurilor alocate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie dezinfectanti conform Anexei B - Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 400 si 1, 281, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot se regaseste in anexa B(loturi), valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui - prin virament bancar in contul de garantii al Institutului de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065005XXX017267 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Modul de constituire - Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire, cu valabilitate egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Manager Interimar: Ec. Mirela Grosu, Director Financiar-contabil Ec. Mihaela Cucu, Servciu Achizitii Publice ? Ec. Andrei Bulugu.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 2), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Documentele de la pct. 2) vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie legalizatasau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- asociatii societatii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Completare Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Mostre
?Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h - Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe total lot ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 13:00
Locul: Institutul Regional de Oncologie Iasi, str. G-ral Henri Mathias Berthelot nr. 2-4, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis operatorilor economici clasati pe primul loc. In cazul in care in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica exista oferte cu preturi egale aflate pe alte pozitii in clasament se vor departaja in functie de termenul de livrare declarat in oferta financiara(modalitate de departajare folosita pentru alcatuirea clasamentului utilizat in cazul in care ofertantul de pe prima pozitie nu isi respecta obligatiile contractuale, incheindu-se astfel contract subsecvent "in cascada" cu urmatorul din clasament). In situatia in care oferta financiara a operatorului economic de pe pozitia 2 si 3(acord cadru cu maxim 2 operatori economici) sunt egale, va fi folosit ca si criteriu de departajare termenul de livrare declarat in oferta financiara, astfel hotarandu-se al doilea operator economic din acordul cadru.In cazul in care termenul de livrare coincide, se va solicita o declaratie in plic inchis privind imbunatatirea acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Regional de Oncologie Iasi-Serviciul Achizitii publice
Adresa postala: Str. General Henri Mathias Berthelot, nr.2-4, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0751193776, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer