Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare diverse materiale de intretinere necesare spitalului


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
217.832 RON

Castigatorul Licitatiei: UNIVERSAL CONSTRUCT MARKET S.A.
Anunt de atribuire numarul 127494/02.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 117300
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Adresa postala: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LUPASCU, Tel. 0269 / 215050, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital clinic judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare diverse materiale de intretinere necesare spitalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SCJU Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
diverse materiale de intretinere. Detaliile sunt in tabelele anexate in SEAP.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44316510-6 - Feronerie (Rev.2)
31680000-6-Articole si accesorii electrice (Rev.2)
44100000-1-Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
44115200-1-Materiale pentru instalatii de apa si canalizare si materiale de incalzire (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
217, 832.32RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1036/2 Denumirea: acord cadru de furnizare materiale de intretinere
V.1) Data atribuirii contractului 9/16/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
UNIVERSAL CONSTRUCT MARKET S.A.
Adresa postala: Str. Autogarii nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550135, Romania, Tel. 0269/228846, Email: [email protected], Fax: 0269/228891
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 110720.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 111562.23 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 1036/3 Denumirea: acord cadru de furnizare materiale de intretinere
V.1) Data atribuirii contractului 9/16/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
UNIVERSAL CONSTRUCT MARKET S.A.
Adresa postala: Str. Autogarii nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550135, Romania, Tel. 0269/228846, Email: [email protected], Fax: 0269/228891
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 96750.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 106270.09 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Loturile 1 si 4 anulate conform art.36.alin.1, lit.e^1), respectiv valoarea ofertata depaseste cu mai mult de 10% valoarea estimata publicata.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu-Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, cod postal . tel., Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269217104
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. art. 256, alin. 2 din OUG 34/2006 actualizata, 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios al scju sibiu
Adresa postala: bd. Corneliu Coposu, nr 2-4, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. 0269215050
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2011 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer