Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE REZONANTA MAGNETICA 1.5 T


Anunt de participare numarul 142253/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA RODICA NEAGU, Tel. +40 0242313834, Email: [email protected], Fax: +40 0242313834, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE REZONANTA MAGNETICA 1.5 T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 129, 032 si 12, 258, 064RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE REZONANTA MAGNETICA 1.5 T CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP. OFERTA FINANCIARA VA CUPRINDE INCLUSIV SI LUCRARI DE AMENAJARE (CONSTRUCTII, INSTALATII ELECTRICE(CURENTI TARI SI SLABI), TERMICE, SANITARE, VENTILATII), PENTRUSPATIUL CE VA FI PUS LA DISPOZITIE DE SPITALUL JUDETEAN CALARASI, PRECUM SI INTOCMIREA DOCUMENTATIEI NECESARE OBTINERII AUTORIZARII DE FUNCTIONARE AECHIPAMENTULUI.LOCATIA PENTRU ACEST ECHIPAMENT POATE FI VIZIONATA ZILNIC INTRE ORELE 8.30 SI 15.30 LA SEDIUL AUTORITATII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113000-5 - Echipament de imagistica cu rezonanta magnetica (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE ACORD CADRU MINIMA - 1 BUC
CANTITATE ACORD CADRU MAXIMA - 2 BUC
CANTITATE MINIMA CONTRACT SUBSECVENT - 1 BUC
CANTITATE MAXIMA CONTRACT SUBSECVENT - 2 BUC
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 129, 032 si 12, 258, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 245.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.c, din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Echivalenta in lei/euro pentru garantia de participare se va face la cursul leu/euro stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna exececutie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire -a garantiei de buna executie - conform art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006 coroborat cu art. 86 alin. (4) lit. c) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE - FONDURI BUGETARE.PLATA LA 90 DE ZILE DE LAde la data facturarii, in functie de sumele alocate prin bugetul de venituri si cheltuielI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe proprie raspundere , privind eligibilitatea ? original- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- original- certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- declaratie de participare cu oferta independenta- declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Dr.Serban Romulus Dan - manager , dr.Chiru Mariana - director medical, ec. Dohot Oprisan Nicu - director financiar-contabil. 1. certificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al ofertantului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .2. autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii pentru furnizare produse, montaj si punere in functiune ( inclusiv anexa ) ? valabil la data limita de depunere a ofertelor , copie conform cu originalul
3.Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ce va fi prezentata in xerocopie cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012 sau 31.12.2011
Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2012 sau 31.12.2011Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani
Dovada implementarii si certificarii managmentului calitatii confrom ISO
9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 aniDovada implementarii si certificarii managmentului calitatii confrom ISO9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2013 13:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, alin.1, lit.A din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare - 10 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, COMP.JURIDIC
Adresa postala: STR.EROILOR, NR.1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel. +40 0242314471, Fax: +40 0242312668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer