Licitatie Publica - Acord-cadru de Furnizare echipamente pt.colectarea si transportul deseurilor in cadrul proiectului "Managementul Regional al Deseurilor Urbane si Ecologizarea Rampelor de Deseuri din Judetul Satu Mare"/loturi
Anunt de participare numarul 113847/08.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Bura Angela, Tel. 0261-710410, In atentia: Bura Angela, Email: [email protected], Fax: 0261-710410, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de Furnizare echipamente pt.colectarea si transportul deseurilor in cadrul proiectului "Managementul Regional al Deseurilor Urbane si Ecologizarea Rampelor de Deseuri din Judetul Satu Mare"/loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
Judetul Satu Mare, localitatea Doba, locatie Depozit Regional Deseuri
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 714, 310RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de echipamente pt.colectarea si transportul deseurilor in cadrul proiectului "Managementul Regional al Deseurilor Urbane si Ecologizarea Rampelor de Deseuri din Judetul Satu Mare"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acordului-cadru il reprezinta furnizarea de echipamente pentru colectarea si transportul deseurilor in cadrul proiectului ?Managementul Regional al Deseurilor Urbane si Ecologizarea Rampelor de Deseuri din Judetul Satu Mare?, respectiv:
- Lot 1: containere de 1, 1 m.c. 842 buc.;
- Lot 2: autovehicule monovolum 12 t 2 buc.;
- Lot 3: autovehicule bivolum 5t 7buc.;
- Lot 4: autovehicule bivolum 7, 6 t 15buc.;
- Lot 5 autovehicule bivolum 15 t 4buc.;
- Lot 6: cap tractor cu remorca 21 t 2 buc.
A. - 1. Cantitatile maxime estimate de echipamente pentru colectarea si transportul deseurilor, pe fiecare lot, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt prezentate in Volumul II Caiet de Sarcini.; 2. Cantitatile minime estimate de echipamente pentru colectarea si transportul deseurilor, pe intreaga durata de derulare a acordului?cadru, sunt de 1 (una) buc. pentru fiecare dintre autovehicule/lot, 1 (una) buc. pentru cap tractor cu remorca/lot si de 10(zece) buc.pentru containere/lot, din cantitatile maxime estimate prezentate in Volumul II Caiet de Sarcini.; B. - 3. Cantitatile maxime estimate de echipamente pentru colectarea si transportul deseurilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, din cele ce urmeaza a fi atribuite, suntCantitatile maxime estimate de echipamente/lot, prezentate in Volumul II Caiet de Sarcini.; 4. Cantitatile minime estimate de echipamente pentru colectarea si transportul deseurilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt de: 1 (una) buc. pentru fiecare dintre autovehicule/lot, 1 (una) buc. pentru cap tractor cu remorca/lot si de 10(zece) buc.pentru containere/lot
Valoarea estimata fara TVA: 11, 714, 310RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4500 lei-lotul 1;16500 lei-lotul 2;44000 lei-lotul 3;100000 lei-lotul 4;35000 lei-lotul 5;20000 lei -lotul 6;Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contr.subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul Ministerului Mediului si Padurilor si BugetulJudetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (conform art.44 si 45 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Form.4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Form.5;Certif.de atest.fisc.privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale-in orig.sau in copie legal.;Certif.privind indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale-in original sau in copie legal.;pers.juridice/fizice straine vor prezenta doc.echiv.traduse in limba romana si legalizate;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta laart. 69¹-Form.7;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Form.8;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Form.Z;Persoane juridice/fizice romane-Certificat de inregistrare in copie legalizata;Certificat constatator emis de ORC-original sau copie legal.;Persoanele fizice vor prezenta autorizatie de functionare PF-in copie legal.;Persoane juridice /fizice straine-documente echivalente traduse in limba romana si legalizate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale - Formularul nr.2din volumul III ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire la care se vor anexa Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, inclusiv pana la 30.06.2010 (sau documente similare, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copii, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privindcapacitatea tehnica
b)Standarde de asigurarea calitatiic)Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinta obligatorie valabila pentru toate loturile in parte: -Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani-Formularului nr.9, din care sa rezulteindeplinirea in ultimii 3 ani a minimum un contract de furnizare similar, in valoare de minimum: 120000 lei-lotul 1;800000 lei-lotul 2;1200000 lei-lotul 3;2800000 lei-lotul 4;850000 lei-lotul 5;1200000 lei-lotul 6. Se solicita originalul sau copia legalizata a contr. aferent lotului ofertat insotit de: -procesul verbal de receptie;
-recomandare din partea beneficiarului respectivului contract, ambele in copie legalizata(se accepta doar recomandarile cu calificativul bine sau foarte bine);
-licenta de fabricatie pentru produsele ofertate?in copie legalizata -sau, daca ofertantul este numai distribuitor, autorizare pentru comercializare, emisa de catre producator sau reprezentantul acestuia in Romania, dupa modelul Formularul nr.12 sau alt format echivalent?in copie legalizata;
-Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform specificatiilor din Volumul II Caiet de sarcini;
- Descrieri si fotografii ale echip., a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autor.contractanta solicita acest lucru;
-Declaratie pe propria raspundere privind protectia muncii, sanatate si securitate in munca si protectia mediului-Formularul nr.10.b)Cerinta minima valabila pentru toate loturilein parte: Certificat ISO 9001 privind Sist.de Manag.al Calitatii sau echiv., in copie legal., valabile la data sedintei de deschidere a ofertelor.Nota: Nu se admit of.in curs de certificare.In cazul in care of. achizit. echip.de la alti produc./furnizori, se va prezenta certif.ISO 9001 pentru firma producatoare).c)Cerinta obligatorie val.pentru toate loturile in parte: -In situatia in care of. intentioneaza sa subcontractezeanumite parti din contract, vor prezenta Formularul nr.6 - Se solic. precizarea partii/partilor din contr.pe care urmeaza a le subcontracta si datele de recunoastere ale subcontract.declarati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicirea si copia actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261-710661, Fax: 0261-710661
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 15:22