Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare ENDOPROTEZE SPECIFICE pentru derularea Programului National de Ortopedie


Anunt de participare numarul 137232/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare ENDOPROTEZE SPECIFICE pentru derularea Programului National de Ortopedie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia spitalului, situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 771 si 551, 238RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ENDOPROTEZE SPECIFICE pentru derularea Programului National de Ortopedie prevazute in caietul de sarcini.): Valoarea totalaminimaa unui contract subsecvent 400971.00 leisi valoarea totalamaxima a unui contract subsecvent este de 551238.00 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1. proteza femurala cervico-cefalica(partiala)de sold - Cant.min30Cant max40
LOT2. proteza totala primara cimentata de sold nepolisata cu autocentrare in canalul medular Cant.min80Cant max100
LOT3. proteza totala primara necimentata de sold titan poros Cant.min30Cant max40
LOT4 proteza totala necimentata de reviziesold Cant.min2Cant max4
LOT5proteza totala cimentata de reviziesold Cant.min2Cant max4
LOT6 proteza totala primara cimentata de genunchi cu componenta tibiala faxa-3 axe de rotatie Cant.min10Cant max15
LOT7 proteza partiala de umar Cant.min1Cant max3
LOT8 elemente de ramforsare in protetica de revizie: INELE DE RAMFORSARE Cant.min1Cant max3
LOT9 elemente de ramforsare in protetica de revizie: SISTEME DE CABLURI Cant.min1Cant max3
LOT10 elemente de ramforsare in protetica de revizie: PLASE METALICE DE RAMFORSARE Cant.min1Cant max2
LOT11 ciment ortopedic fara antibiotic Cant.min40Cant max50
LOT12 ciment ortopedic cu antibiotic Cant.min4Cant max5
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 771 si 551, 238RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 159 lei;lot2:3420lei;lot3:2460lei;lot4:402lei;lot5:231lei;lot6:1148lei;lot7:194lei;lot8:61lei;lot 9:11leilot10:19lei;lot11:150lei;lot12:15leiReducere50%pentruIMM-uri definite cf Lg346/2009republicata.Daca op ec paretic la proced de ach pub esteIMMva prezenta inpreuna cu gp si actul doveditor cf art16alin2 din Lg346/2009actualiz resp Form.Decl privind incad in categ IMM-Anexa 1 la Lg346/2009 iar daca nu se face dovada ca esteIMM cf alin prec of va fi resp la desch.In sit in care este depusa o of de catre o asoc de IMM, va benef de reduc stab de leg.;daca in asoc resp unul din asoc nu esteIMM atunci nu se vor putea invoca resp reduc.Valabilitatea garantiei de participare 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ge este5%din val cs fara T.V.A.Se const prin Inst de gara emis in cond legii de o soc banc sau soc de asig cf Form6din SectIIIa doc de atrib in contulRO83TREZ5465006XXX007586sau prin numerar la cas. aut contr cu o durata de valab cel putin egala cu dur contr.Ge va fi constit in max7zile de la semnarea de catre ambele parti a cs;data constit ge repr data la care contr de a.p.intra in vigoareAchizitorulare dr de a emite pret asupra ge in limita prejud creat, daca furn isi executa necores oblig asumate prin ctr in conf cu art91HG925/2006Anterior emiterii unei pret asupra ge achiz are oblig de a notif acest lucru furniz preciz si oblig care nu au fost respecA.c.va elibera ge in termen de14zile de la indep oblig asumate in cs
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prinCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital pentru ENDOPROTEZE SPECIFICE pentru derularea Programului National de Ortopedie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela, Director financiar-contabil Ec.Beseni Rodica, Medic Sef Ortopedie Dr.Anitas Virgil si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire- in original) Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz): Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in original sau in copie legalizata sau in copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Fisa de informatii generale - conform Formularului 5 ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.
Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceriglobala , prin raportare la cursul mediu bnr sau eu.europa.budgetIn cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de primirea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatorie demostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta (gratuit). Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului si nr lotului? mostre pentru Procedura Licitatie Deschisa ENDOPROTEZE SPECIFICE pentru derularea Programului National de Ortopedie.din .data................................, ora .....Pentru Loturile2, 3, ofertantul trebuie sa prezinte si instrumentarul specific, necesar operatiei si implantarii produsului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9537/18.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 10:00
Locul: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, et. 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta , in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 ;sau prin numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare.Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai sus nu se vor deschide, fiind declarate inacceptabile si respinse la dechidere.In conformitae cu prevederile art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in situatia in care se depune contestie la CNSC siin masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului contravaloarea a1% din aceasta valoare, doar in cazul in care valoarea estimata a loturilor se incadreaza in prevederile respectivului articol.In caz de egalitate de pret la ofertele clasate pe primul loc se va solicita o noua oferta de pret in plic sau prin fax deoarece aceasta este o procedura offline.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic , Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
Adresa postala: str.Prahova nr 1, etaj II, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer