Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare energie electrica, in medie tensiune, in substatiile de redresare SR1 si SR2


Anunt de participare (utilitati) numarul 47163/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TROLEIBUZUL S.A.
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0233/234381, 234382, In atentia: Vasiliu Calin, Email: [email protected], Fax: 0233/234041
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru de furnizare energie electrica, in medie tensiune, in substatiile de redresare SR1 si SR2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in substatiile de redresare SR1 (str.Costache Negri, P. Neamt, jud. Neamt) si SR2 (str.Stramutati, nr.21 bis, D-va Rosie, jud. Neamt)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 4, 350, 648RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea de contracte subsecvente la fiecare 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de energie elctrica, in medie tensiune (20kV), pentru alimentarea cu tensiune continua de 600 V a retelei de contact troleibuze
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
40100000-3 - Electricitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intre 9.600 - 14.400 MWh
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 4, 350, 648RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile mentionate in caietul de sarcini sunt cele estimate.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 10.000 lei.Garantie de buna executie - 7, 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu si bugetul CJ Neamt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
la semnarea contractului, asociere legalizata conform OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; declaratii privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Persoane juridice romane - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificat de inregistrare (CUI). Persoane fizice romane - autorizatie de functionare/altele echivalente. Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la specificul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie bancara sau dovada asigurarii riscului profesional; cazier fiscal eliberat de organele fiscale (sa nu aiba fapte inscrise in certificat), conf. art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, in original; bilant contabil la 31.12.2007 inregistrat la Administratia Financiara; declaratie privind cifra de afaceri globala asupra activitatii pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare si beneficiari - completare formular 12D; experienta similara - completare formulare B4 si recomandari de la minim 3 beneficiari (doar pentru contracte cu valoarea cel putin egala cu 900.000 lei); certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii a producatorului/furnizorului; informatii privind masurile de protectia mediului - conform caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria SC TROLEIBUZUL SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 11:00
Locul: sediul SC TROLEIBUZUL SA, str.Stramutati, nr.21 bis, Dumbrava Rosie, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire semnata de organul de conducere al ofertantului insotita de o copie a actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate/ pasaport).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234-51.32.96, 51.36.78, Email: [email protected], Fax: 0234-51.42.75, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer