Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare fructe si legume conservate
Anunt de participare numarul 132562/05.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare fructe si legume conservate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile: U.M. 02574 Bucuresti (str. Izvor nr. 110, sect. 5, Bucuresti), U.M. 02424 Sinaia (str. Cazarmii nr. 1, jud. Prahova), U.M. 02424 Predeal-Forban (str. Mihai Eminescu nr. 31-35, jud. Brasov), U.M. 02441 Mangalia (str. Portului nr. 13, jud. Constanta) si U.M. 02424 Olanesti (str. Carol Davila nr. 32, oras Baile Olanesti, jud. Valcea).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 399, 423.75RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Data estimativa a incheierii primului contract subsecvent: 5 zile de la semnarea acordului-cadru; Data estimativa a incheierii celui de-al II-lea contract subsecvent: 01.01.2013; Data estimativa a incheierii celui de-al III-lea contract subsecvent: 01.01.2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare castraveti in otet, gogosari in otet, ardei capia decojiti conservati in otet, ardei iute murat in otet, gem de fructe portionat 20 gr, dulceata de fructe, legume congelate - amestec mexican, compot de fructe, gem de fructe, compot cocktail din fructe exotice, ketchup si mustar in cantitatile mentionate in fisa de date a achizitiei atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331500-2 - Legume conservate in otet (Rev.2)
15331170-9-Legume congelate (Rev.2)
15332250-1-Paste de fructe (Rev.2)
15332290-3-Dulceturi (Rev.2)
15332400-8-Conserve de fructe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
castraveti in otet - cantitate estimata 7200 kg. (min.) si 18875 kg.(max)gogosari in otet - cantitate estimata 6300 kg. (min.) si 18375 kg.(max.)ardei capia decojiti, conservati in otet - cantitate estimata 110 kg.(min.)si 500 kg.(max.)ardei iute in otet - cantitate estimata 105 kg.(min.)si 500 kg.(max.)gem de fructe portionat 20 gr. (diverse sortimente) - cantitate estimata 22000 buc.(min.)si 128750 buc.(max.)dulceata de fructe (diverse sortimente) - cantitate estimata 1260 kg.(min.)si 3375 kg.(max.)legume congelate-amestec mexican - cantitate estimata 2250 kg.(min.)si 5500 kg.(max.)compot de fructe (diverse sortimente)- cantitate estimata 450 kg.(min.)si 1500 kg.(max.)gem de fructe (diverse sortimente)- cantitate estimata 425 kg.(min.)si 1500 kg.(max.)compot cocktail de fructe exotice - cantitate estimata 135 kg.(min.)si 500 kg.(max.)ketchup - cantitate estimata 460 kg.(min.)si 1450 kg.(max.)mustar de masa extra - cantitate estimata 420 kg.(min.)si 1400 kg.(max.)
Valoarea estimata fara TVA: 399, 423.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum total de 4225 lei (vezi anexa B pentru fiecare lot) si garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, subventii si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
c) Declaratie privind informatiile generale
Cerinta obligatorie: Prezentare Formular V.1.C.d) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: prezentare de mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Depunerea la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor (mentionata in anuntul de participare publicat in SEAP) a unei mostre (esantion) din produsul (lotul) ofertat, dupa cum urmeaza: - doua borcane (cutii) din fiecare produs/lot (sortiment) ofertat (castraveti in otet, dulceata de fructe, gogosari in otet, gem de fructe, compot de fructe, compot cocktail de fructe exotice, ardei capia in otet, ardei iute in otet)- doua borcane (flacon sau pahar din material plastic) pentru mustar si ketchup.- min. 1 kg. pentru legume congelate ? amestec mexican.- min. 5 caserole din fiecare sortiment ofertat de gem de fructe portionat a 20 gr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 12:00
Locul: Unitatea Militara 02574, str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere, daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa, semnata de persoanele competente (Formularul 3).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de sesizare a CNSC: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 Bucuresti - Compartimentul Achizitii Materiale Comune
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. +40 0213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 0213101565, Adresa internet (URL): www.defense.ro/logistic
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 13:23