Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare hartie pentru fotocopiator si hartie pentru imprimanta-tractor


Anunt de participare numarul 133268/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. +4 0213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +4 0213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare hartie pentru fotocopiator sihartie pentru imprimanta-tractor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02574 Bucuresti, Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 087.8 si 659, 982.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Val. min/max est. fara TVA a celui mai mare contract subs: 17031, 85/485116.24 lei, pt. anul 2013. Data est. a incheierii primului contract subsecvent: 5 zile de la semnarea acordului-cadru. Data est. a incheierii celui de-al II-lea contract subsecvent: 15.01.2013. Data est. a incheierii celui de-al III-lea contract subsecvent: 15.01.2014.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de hartie A4 si A3 alba pentru fotocopiatoare si hartie A4 si A3 alba continua pentru imprimante-tractor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30199330-2-Hartie continua pentru imprimante de computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: estimativ minim 2000/maxim 44000 topuri a 500 coli, hartie copiator A4.
Lotul 2: estimativ minim 50/maxim 1200 topuri a 500 coli, hartie copiator A3.
Lotul 3: estimativ minim20/maxim 140 cutii a 2000 coli, hartie imprimanta-tractor A4.
Lotul 4: estimativ minim100/maxim 1400 cutii a 2000 coli, hartie imprimanta-tractor A3.
Valoarea estimata fara TVA: 659, 982.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Termen limita de depunere: data si ora stabilita pentru depunerea ofertei. Cuantumul total al garantiei de participare: 6780 lei, sau partial conform anexei B. Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire a garantiei de participare: ? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularul III.1.1.a), in original; ? in numerar la casieria autoritatii contractante pentru valori mai mici de 5.000 lei; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. Contul bancar in care se poate vira garantia este: RO68TREZ 7005005XXX000201 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a municipiului Bucuresti; Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. ? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. Cuantum: 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Mod de constituire a garantiei de buna executie: ? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularului III.1.1.b), care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si pentru perioada de valabilitate a contractului; ? in numerar la casieria autoritatii contractante, care are program de luni pana vineri intre orele 12, 00 ? 15, 00, in cazul in care cuantumul garantiei de buna executie nu depaseste suma de 5000 lei; ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).1 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul nr. III.2.1.a).2 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).3 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G nr. 34/2006 atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: formular nr. III.2.1.a).4 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr. 5: Declaratie privind informatiile generale. Modalitatea de indeplinire: formularul III.2.1.a).5 din sectiunea Modele de formulare, completat, datat, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Cerinta nr. 6: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Modalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia sau comercializarea produselor pentru care depun oferta.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 11:00
Locul: Sediul U.M.02574 Bucuresti-Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere, daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa, semnata de persoanele competente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Autoritatea contractanta va atribui fiecare contract subsecvent, ofertantului care a prezentat cea mai buna oferta in cadrul etapei de reofertare din SEAP, pe baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?. Procedura nu se va finaliza cu o etapa finala de licitatie electronica, aceasta organizandu-se ori de cate ori se va relua competitia in vederea atribuirii de contracte subsecvente. Elementul ce face obiectul reofertarii este pretul unitar/lot. 2. Pentru IMM-uri garantia de paticipare sau de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare, insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata conform Formularului VI.3), prezentata in original, la vedere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 - Sectia Juridica si D.I.U.
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858-2508, Email: [email protected], Fax: +40 213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer