Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare hrana pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti Lot 1 Carne de cal, vita Lot 2 Carne de pui Lot 3 Peste congelat Lot 4 Peste proaspat


Anunt de participare numarul 140499/16.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA GRADINA ZOOLOGICA
Adresa postala: Str. Vadul Moldovei, Nr. 4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 71588, Romania, Punct(e) de contact: Mariana COANDA, Tel. +40 212690602, In atentia: Mariana COANDA, Email: [email protected], Fax: +40 212690605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare hrana pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti Lot 1 Carne de cal, vita Lot 2 Carne de pui Lot 3 Peste congelat Lot 4 Peste proaspat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Vadul Moldovei, nr. 4, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 535, 983.18RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform sectiune II.2.1) Cantitatea sau domeniul global
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare hrana pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti. Hrana trebuie sa raspunda necesitatilor fiecarei spcii si devine foarte diversificata, respectiv, carne cal si carne vita ? carcasa, organe vita, carne de pui, peste proaspat si peste congelat. Cantitatea totala de hrana solicitata prin caietul de sarcini este necesara pentru o perioada de patru ani. Livrarea se face in functie de comenzile autoritatii contractante.Lot 1 Carne de cal, vita: 1.818.672, 00 lei
Frecventa contractelor subsecvente:
2013:341.001 lei, 2 contracte
2014:492.557 lei, 2 contracte
2015:492.557 lei, 2 contracte
2016:492.557 lei, 2 contracte
Cel mai mare contract subsecvent Lot 1:265.223 lei
Cel mai mic contract subsecvent Lot 1:75.778 leiEstimari Lot 1:
denumire produs estimare cantitate maxima acord cadru (kg) estimare cantitate minima acord cadru (kg) estimare cel mai mare subsecvent (kg) estimare cel mai mic subsecvent (kg)
carcasa vita 40800.00 23800.00 5950.00 1700.00
organe vita 14400.00 8400.00 2100.00 600.00
carcasa cal 110400.00 64400.00 16100.00 4600.00Lot 2 Carne de pui: 734.400, 00 lei
Frecventa contractelor subsecvente:
2013:108.000 lei, 1 contract
2014:208.800 lei, 2 contracte
2015:208.800 lei, 3 contracte
2016:208.800 lei, 2 contracteCel mai mare contract subsecvent Lot 2:108.000 lei
Cel mai mic contract subsecvent Lot 2:30.600 leiEstimari Lot 2
denumire produs estimare cantitate maxima acord cadru (kg) estimare cantitate minima acord cadru (kg) estimare cel mai mare subsecvent (kg) estimare cel mai mic subsecvent (kg)
carne de pui sferturi posterioare 81600.00 48000.00 12000.00 3400.00Lot 3 Peste congelat: 474.120, 00 lei
Frecventa contractelor subsecvente:
2013:76.650 lei, 2 contracte
2014:132.490 lei, 3 contracte
2015:132.490 lei, 3 contracte
2016:132.490 lei, 3 contracteCel mai mare contract subsecvent Lot 3:56.490 lei
Cel mai mic contract subsecvent Lot 3:20.160 leiEstimare Lot 3
denumire produs estimare cantitate maxima acord cadru (kg) estimare cantitate minima acord cadru (kg) estimare cel mai mare subsecvent (kg) estimare cel mai mic subsecvent (kg)
Sardina, hamsie (amestec) obligatoriu nesarata 12920.00 6120.00 1530.00 700.00
Stavrid congelat 17600.00 8400.00 2100.00 700.00
Macrou congelat 17600.00 8400.00 2100.00 700.00Lot 4 Peste proaspat: 1.508.791, 18 lei
Frecventa contractelor subsecvente:
2013:260.611, 91 lei, 2 contracte
2014:416.059, 76 lei, 3 contracte
2015:416.059, 76 lei, 3 contracte
2016:416.059, 75 lei, 3 contracteCel mai mare contract subsecvent Lot 4:182.413, 09 lei
Cel mai mic contract subsecvent Lot 4:78.198, 82 leiEstimare Lot 4
denumire produs estimare cantitate maxima acord cadru (kg) estimare cantitate minima acord cadru (kg) estimare cel mai mare subsecvent (kg) estimare cel mai mic subsecvent (kg)
crap romanesc 33040.00 16080.00 4020.00 1700.00
caras, platica, rosioara 88400.00 42600.00 10650.00 4600.00
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15118100-9 - Carne de cal (Rev.2)
03311000-2-Pesti (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15221000-3-Peste congelat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru de furnizare hrana pentru animalele din colectia Gradina Zoologica Bucuresti, pentru perioada 48 luni de la data incheierii acordului cadru.Valoare estimata totala: 4.535.983, 18 lei
Lot 1 Carne de cal, vita: 1.818.672, 00 lei
Lot 2 Carne de pui: 734.400, 00 lei
Lot 3 Peste congelat: 474.120, 00 lei
Lot 4 Peste proaspat: 1.508.791, 18 lei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 535, 983.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: lot1:36373, 44 lei, lot2:14688 lei, lot 3:9482, 4 lei, lot 4:30175, 82 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii.Forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO82TREZ7015010XXX000316, deschis la Trezoreria Sectorului 1, cod fiscal: 4505375 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere oferte.Autoritatea are dreptul de a retine garantia in oricare din urm situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) OUG nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va depune si in original (la adresa de la punctul I.1).Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau alt model care sa contina cel putin datele din acest form.Echivalentul pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006. Ofertantul declarat castigatoare are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G.nr.925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conformitate cu prev. Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III, in original.. Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 2 din Sectiunea III, in original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intruna din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).
NOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate,
caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, in original (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)
Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4din Sectiunea III , in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)
Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director Dr. Oprea Ancuta Elena -Sef Serviciu Aprovizionare Ing. Dorcea Sabin -Inspector de specialitate Ing. Coanda Mariana ? responsabil achizitii -Cabinet Individual Avocatura ?Capisizu Sergiu Marin? -Comisia de evaluare: Coanda Mariana - presedinte cu drept de vot, membrii: Dorcea Sabin, Draghici Ramona Maria, Georgescu Claudia (membru de rezerva).
Persoane care au aprobat bugetul aferent achizitiei: Primar General Municipiul Bucuresti - Sorin Oprescu, Consiliul General al Muncipiului Bucuresti: Cornel Pieptea, Manuela Violeta Popescu, Ancuta Sorina Comanici, Adrian Neacsu, Maria Popa, Marcel-Octavian Nicolaescu, Gabriel Naghi, Cristian Marian Olteanu, Valeriu Marian Manolache, Mihai Comanescu, Mihai-Doru Giugula, Ioan-Razvan Sava, Ion Stan, Remus- Catalin Campeanu, Mihai Peptan, Cornel Constantin Poterasu, Aurelia-Gratiela Draghici, Felix Mihai Tache, Bogdan Cristian Georgescu, Stefan Cristian Radulescu, Vladimir Alexandru Manastireanu, Andrei Nicolae, Mircea Rizoiu, Mihnea Stefan Talau, Ana Claudia Tapardel, Ion Cosmin Ilina, Dorin Popescu, Nicolae Sorin Margarit, Ramiro Robert Eduard Angelescu, Catalin Gheorghe Bologa, Dragos Florescu, Vlad Mustaciosu, Gigel Paraschiv, Lacramioara Alexandre Fontoura, Alexandru Dan Darabont, Ion Gabriel Tanase, Vasile Silviu
Prigoana, Simona Cretu, Ionel- Cristinel Deaconescu, Marius-Cristian Tugurel, Catalin Lucian Iliescu, Mircea Cristian Raicu, Florin Vladan, Tiberiu Ionel Nicolin, Maria Mirela Dinu, Silviu Vaduva, Ioan Stetco, Radu Paul Orzata, Richard Vicentiu Ghita, Cornel George Comsa, Julia Zorkoczy, Eugenia Ana Maria Popescu, Stefanel Dan Marin si Cristina Elena Nicolescu.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Nota: a. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului accord cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Cerinta nr. 2 Prezentare Document inregistrare sanitara - veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si/sau de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala; in conformitate cu art. 18 din O.U.G. nr. 42/29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordin ANSVSA nr. 57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu urmatoarele sume:
- pentru lotul nr. 1 ? 530446 lei;
- pentru lotul nr. 2 ? 216000 lei;
- pentru lotul nr. 3 ? 112980 lei.
- pentru lotul nr. 4 ? 364826 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%.
Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, completare formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asocierea.Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor cerintelor de la sectIII.2.1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Formular nr. 12
Cerinta nr. 1
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au livrat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire (pentru Lot 1 ? carne de cal, vita; pentru Lotul 2 ? carne de pui; pentru Lotul 3 ? peste congelat; pentru Lotul 4 ? peste proaspat), a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim: -lot 1 ? 265223 lei, fara TVA; - lot 2 ? 108000 lei, fara TVA; - lot 3 ? 56490 lei, fara TVA; - lot 4 ? 182413, 09 lei, fara TVA. Declaratie si Prezentarea Listei privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completare formular 7 si anexa acestuia din Sectiunea IIIIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate
Continuare Cerinta nr. 1
Pentru calculul experientei similare exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)
Continuare Cerinta nr. 1
Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin docum de atribuire.
Continuare Cerinta nr. 1
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor/documentelor prin care se confirma livrarile de produse, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator
Cerinta nr. 2
Pentru fiecare lot in parte: Ofertantul va face dovada ca are in dotare (indiferent de modalitatea juridica) mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, necesare indeplinirii contractului.Se vor prezenta dovezi ale detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a echipamentelor solicitate (precum: facturi fiscale, contracte de vanzare-cumparare/ inchiriere/ leasing, contracte de prestari servicii, angajament de punere la dispozitie; autorizatii ANSVSA etc.)
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului accord cadru sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
Cerinta nr. 2
SREN ISO 22000:2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor, valabil la data depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica ca o etapa finala a licitatiei deschise. Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile Licitatia electronica se va desfasura in 1 runda :1 (una) zi lucratoare. In cadrul licitatiei electronice se va reoferta pretul ofertei. Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Fara pas de licitare, fara limite ale valorilor pana la care preturile pot fi imbunatatite. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi punctaj, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CABINET INDIVIDUAL AVOCATURA ?CAPISIZU SERGIU MARIN'
Adresa postala: Str. Poet Panait Cerna, nr. 10, bl. M43, sc. 2, parter, ap. 38, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030994, Romania, Tel. +40 213210305, Fax: +40 213210305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2012 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer