Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE IMPLANTURI PENTRU OSTEOSINTEZA ? CLINICA ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE
Anunt de participare numarul 122679/31.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. 021-599.22.83, In atentia: Ec. Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: 021-599.22.82, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE IMPLANTURI PENTRU OSTEOSINTEZA ? CLINICA ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 143, 694.8 si 10, 743, 588.96RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMPLANTURI PENTRU OSTEOSINTEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184100-4 - Implanturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 143, 694.8 si 10, 743, 588.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare=pana la 12.10.2011 si constituita conform anexei B a prezentului anunt. Garantia de buna executie a contractului=5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.N.U.A.S.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati, subcontractanti, orice persoana fizica sau juridica romana/straina autorizata sa desfasoare activitate comerciala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor din documentatia de atribuire : Informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie de independenta si impartialitate, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Prezentarea urmatoarelor documente : Certificat de inregistrare al operatorului economic (copiesemnata si stampilata, avand mentiunea ?conform cu originalul?); Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (copie semnata si stampilata, avand mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului din documentatia de atribuire : ?Fisa de informatii generale?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea urmatoarelor formulare din documentatia de atribuire: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii - daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se vor organiza doua runde de reofertare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9976
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S7-010069 din 12.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2011 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit al ofertantului, cu conditia de a prezenta un document de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. 021-599.22.83, Email: [email protected], Fax: 021-599.22.82, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 10:11