Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente si dispozitive medicale la Institutul Regional de Oncologie Iasi


Anunt de participare numarul 124699/23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala:  IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700106, Romania, Punct(e) de contact:  Ing. Mihaela Gojgaru, Tel. 0232210906, Email:  [email protected], Fax:  0232210906, Adresa internet (URL):  www.dspiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente si dispozitive medicale laInstitutul Regional de OncologieIasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Regional de Oncologie Iasi,
Str. General Berthelot nr.2-4, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 476, 100 si 89, 123, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 39.000.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente si dispozitive medicale la Institutul Regional de Oncologie Iasi conform Caietului de sarcini si a Anexei 1 la Fisa de date a achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33151200-5 - Aparate de radioterapie (Rev.2)
33160000-9-Tehnici operatorii (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
33180000-5-Asistenta functionala (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini si a Anexei 1 la Fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 476, 100 si 89, 123, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Lot 1= 210, 000 ron; Lot2=240, 000 ron; Lot 3=160, 000; Lot 4=260, 000, Garantie de buna executie = 5% din valoarea , fara TVA, a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Ministerul Sanatatii?Buget de statsi venituri proprii (accize).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrare in prevederile Art. 181 din O.U.G 34/2006
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul Stat si bugetele asigurarilor sociale
5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
6. Certificat constatator, in originaL, copie legalizata sau xerocopie cu mentiunea "Conform cu originelul "emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
7. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)
2. Bilantul contabil pentru exercitiile financiare la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008), sa fie mai mare sau egala cu: Lot 1 ? 20.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 16.125.800 ron fara TVA)Lot 2 ? 20.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 18.079.600 ron fara TVA)Lot 3 ? 8.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 4.270.700)Lot 4 ? 20.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 26.488.000 ron fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani
2.Experienta similara se va dovedi prin prezentarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de furnizare de produse similare loturilor 1, 2, 3, 4, valoarea lor trebuind safie mai mare sau egala cu: Lot 1 ? 10.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 16.125.800 ron fara TVA)Lot 2 ? 10.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 18.079.600 ron fara TVA)Lot 3 ? 4.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 4.270.700)Lot 4 ? 10.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 26.488.000 ron fara TVA)
3.Certificat de conformitate CE sau Declaratie CE
4. Lista cu personal tehnic de specialitatepentru montareasi punereain functiune a produselor furnizate din fiecare lot
5. lista cu personal tehnic de specialitatepentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie6. lista cu personalul autorizatpentru instruirea personalului medical si a personalului tehnic
7.Certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ul in perioada de garantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore).Elementul ofertei care va face obiectul contractului respectiv de ofertare: pretul total fara TVA/lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 12:00
Locul: Sediul Directiei de Sanatate Publica Iasi, Str. V. Conta nr. 2-4, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor care trebuie sa detina imputernicire si un document de identitate ? maxim cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. A. Panu, nr. 25, jud.Iasi, ,Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Sanatate Publica Iasi - Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. V. Conta nr. 2-4, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700106, Romania, Tel. 0232/210900
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer