Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE KIT REACTIVI DETERMINARI GAZE IN SANGE COMPATIBIL CU APARATUL RAPIDPOINT 500
Anunt de participare numarul 149203/08.02.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: NEMES ROMEO, Tel. +40 262205100-2114, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE KIT REACTIVI DETERMINARI GAZE IN SANGE COMPATIBILCU APARATUL RAPIDPOINT 500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR.CONSTANTIN ORPIS"-BAIA MARE, STR.GEORGE COSBUC, NR.31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 783, 600 si 1, 567, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contr subsecv se va incheia pana la data de 31.12.2014, din01.01.2014 - 31.12.2014 al doilea contract subsecventval. cant min. a unui contr. subsecvent 391800 RON, val cant max a unui contr. subsecvent 783600 RON, din 31.12.2015 - pana la incheierea acordului cadru,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CANTITATILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 783, 600 si 1, 567, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- ofertantii care depun of vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii gar. pentru particip, scanata pana la data limita de depunere a of, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Dovada constituirii gar. de part. se va trimite in original de catre toti op. ec. pana la data limita de depunere al ofertelor mentionata in invitatia de particip., la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ? : ?LICITATIEDESCHISA KIT REACTIVI DETERMINARI GAZE IN SANGE COMPATIBILCUAPARATUL RAPIDPOINT 500 ?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE PANA LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR precizata in anuntulde particip. Program REGISTRATURA luni - vineri, intre orele 7, 30-15, 30.Se solicita garantie de participare in valoare totala de 18807 RONLOT.1. KIT DETERMINARI GAZE IN SANGE-750 TESTE -13824 RONLOT.2. KIT DETERMINARI GAZE IN SANGE-400 TESTE- 4983 RONPerioada de valab. a gar. de particip: 90 zile, de la data limita de depunere a of.Modalitatea de constituire a garantiei de particip.: - prin scrisoare de garantie bancara - In numerar, prin depunere la casieria spitalului - prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata- prin virament bancarIn caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii gar. de participare, este cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1), litera a) si c) autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar pentru particip, of pierzand astfel suma constituita -Se solicita garantie de buna executie de 3 % care se aplica pe valoarea contractului subsecvent incheiat fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va emite de catre o banca din Romania sau de catre o banca care are corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
-completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulare
Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 din OUG 34/2006
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 din OUG 34/2006
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Ec.Pintea Sorina-ManagerEc.Checiches Marcela-Director financiar contabil
Dr.Roman Dan-Medic Primar Medicina de urgenta-Sef sectie
As.Pr.Prelucan Florina- Asistent Sef UPU
Dr.Pricop Daniela-Medic primar Sef Centrul deNefrologie si Hemodializa
As.Pr.Vaum Roxana-Asistent Sef Centrul deNefrologie si HemodializaEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii Publice
Jr. Horgos Alize-Birou Legislativ
Ing. Nemes Romeo- Birou Achizitii Publice
Ec.Ing. Santa Ionel ? Birou Achizitii Publice
Ec.Lupu Andreea? Birou Achizitii Publice
- completata in conformitate cu Formularul nr.4 din Anexa Modele de formulare
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Anexa Modele de formulare Cerinta nr.1
Avizul de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii
176/2000 privind dispozitivele medicale, la data limita de depunere a ofertelor
Documentele de calificare se depun in SEAP.
Cerinta nr.2
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie
sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?. --
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator.Informatiile cuprinse in certificate trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii pentru produsele fabricate de producatori romani .Pentru
produsele importate Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 98/79
EC), aceasta va trebui depusa in traducere autorizata(traducerea autorizata
se va prezenta in original sau copie "conform cu originalul" semnata si
stampilata de reprezentantul legal) Certificatul de inregistrare a
dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii-Acte normative: HG
54/2009, Ordinul MS 253/26 martie 2010;art.29-GH 798/2003. Declaratie de
conformitate CE-Document care sa ateste conformitatea produselor cu
cerintele Directivei Consiliului 98/79/CEE;
Cerinta nr. 2
Mostre: Se va prezenta o mostra din fiecareprodus ofertat (KIT ).
Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat deMinisterul Sanatatii-Acte normative: HG 54/2009, Ordinul MS253/26 martie 2010;art.29-GH 798/2003. Declaratie de conformitate CE-Document care sa ateste conformitatea produselor cu cerintele Directivei Consiliului 98/79/CEE;Documentele de calificare se depun in SEAP.-Se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatiiprodusului prezentat de catre operatorul economic cu cerintele din Caietul de sarcini.Se va trasmite pana la data limita mentionata in anuntul de participare la REGISTRATURA SpitaluluiJudetean de Urgenta ?Dr. Constatin Opris?Baia Mare, str. George Cosbuc, nr. 31, deLuni-Vineri intre orele 7.30-15.30, in plic inchispe care se va mentiona titlul procedurii: ?MOSTRE PENTRU LICITATIE DESCHISAONLINE KIT REACTIVI DETERMINARI GAZEIN SANGE COMPATIBIL CU APARATULRAPIDPOINT 500 ? impreuna cu inscriptia?A NU SE DESCHIDE INAINTEDE TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE ALOFERTELOR precizata in Anuntul departicipare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Documentatia de atribuire este afisata in SEAP, www.e-licitatie.roModalitatea de departajare a ofertantilor clasati pe primul loc cu preturi egale se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online(In SEAP), iar pentru ofertantii clasati pe locurile 2-5 se va solicita reofertare pe fiecare loc in parte pana la limita ofertei clasate pe locul anterior.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2014 11:58