Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare lapte UHT pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe raza Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014


Anunt de participare numarul 137792/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Radu Neg, Tel. +40 0212524446, In atentia: Dlui Radu Neg, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare lapte UHT pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe razaSectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile scolare de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 547, 805.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia un contract subsecvent de furnizare cu minim 3 operatori economici pe an scolar respectv :2012 / 2013 si 2013 / 2014in vederea furnizarii de lapte UHT pentru prescolarii si scolarii din Sectorul 2, valoare estimata de 3773 902, 60 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare lapte UHT pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe razaSectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014
In baza acordului cadru autoritatea contractanta va incheiea contracte subsecvente.
Pentru fiecare contract subsecvent se va organiza o licitatie electronica.
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.
La fiecare licitatie electronica vor fi invitati operatorii economici semnatari ai acordului cadru si a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare.
Primul contract subsecvent va fi atribuit operatorului economic care s-a clasat pe primul loc in cadrul licitatiei electronice.
Urmatoarele contracte subsecvente se vor atribui prin reluarea competitie intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de furnizare lapte UHT pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe razaSectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014.
Cantitatea toala minima de produse care se va atribui pentruscolari va fi de minim 32618 portii ( cutii de lapte UHT )valoare lei 21 201, 70 leiCantitatea maxima produse care se va atribui pentruscolari va fi de maxim 5806004 portii ( cutii de lapte UHT )valoare lei 3773 902, 60lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 547, 805.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
valoarea totala a garantiei de participare este de 70.000 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis laTrezoreria Sector 2, beneficiar: Sectorul 2 al municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, cf art. 86 din HG925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 9, carese prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, incopie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata cf. art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art. 90din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in careconstituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza Formularul 10 mentionat in fisa de date de la sectiunea Formulare. Instrumentul degarantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Lasolicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retinerisuccesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr. 1II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip
emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general
consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competente
din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilor
catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine,
insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -
completare Formular nr. 3Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ?Neculai OntanuDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinDirector Executiv-Directia Juridica - Elena NitaSef Serviciu Buget Local CFP - Daira VintilaSef Serviciu Directia Juridica - Monica MunteanuSef Serviciu SLCAAE - Victorita BoceaDirector General DGAPI - Mihail GeanguConsilier SLCAAE - Georgeta VizireanuConsilier Buget Local CFP - Lenuta RipaConsilier SLCAAE - Radu Neg, Consilieri Locali -Abu Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Conddurateanu Andrei Razvan, Cosmessca marius, CostacheJean, Cretoiu Ioan, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile , GherghiceanuFloretina , Glavan Ion, IliescuconstanyinCristinel , Lazoroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru , Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil , Soare Cezar Radu , Sufer Mioara , Toader Mugur Mihai, Tudone Violeta, Cruceanu Elena, Tudor David Olivier EmmanuelV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 4 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea
persoana juridica, valabil la data deschiderii ofertelor - eliberat cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Din
certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de
inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din
tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de
reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizatelegalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale privind situatia economica si financiara a operatorului economic in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista a principalelor contracte de furnizarein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indifernet dac acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 5Operatorii economici vor trebui sa faca dovada ca respecta prevederile OUG 97/2001 priivnd reglementarea productiei, circulatiei si comercilizarii alimentelor
Cerinta nr. 6
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine personal de specialitate necesar pentru indeplinirea in bune conditii a contarctului subsecvent.
Cerinta nr. 2
Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/ procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de 7547805.20 LEI (fara TVA)
Cerinta nr. 3
Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista cu echipamentele tehnice, utilaje si instalatii de care dispune (proprietate, inchiriere, etc) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Cerinta nr. 4
In vederea asigurarii bazei materiale se va face dovada ca dispune (propriette, inchiriere ) de cel putin 10 mijloace de transport. Pentru mijloacele de transport se vor prezenta autorizatii / documente de inregistrare emise de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor din care sa rezulte ca indeplinesc conditiie impuse de legislatia in vigoare privind transportul produselor lactate .
Operatorul economic trebuie sa faca dovada capacitatii tehnice de a livra/ produceproduse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.
La deschiderea ofertelor, operatorul economic va prezenta o mostra a produsului ofertat insotita de buletinul de analiza microbiologica eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Teritoriala.
Neprezentarea mostrei insotita de buletinul de analiza microbiologica aferent acesteia (eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Teritoriala)la sedinta de deschidere a ofertelor va duce la descalificarea operatorului economic.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei.La licitatia electronica vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile si care au semnat acordul cadru de furnizare cu a.c.Numarul de ofertanti cu care se va semna acordul cadru este mimim 3.Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura faza.Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic, a.c.va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul cu pretul cel mai scazutare obligatia de a depune in original la sediul a.c. in termen de 3 zile, oferta refacuta la valoarea licitata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 11:00
Locul: sediul administrativ al Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei.La licitatia electronica vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile si care au semnat acordul cadru de furnizare cu a.c.Numarul de ofertanti cu care se va semna acordul cadru este mimim 3.Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura faza.Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic, a.c.va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul cu pretul cel mai scazutare obligatia de a depune in original la sediul a.c. in termen de 3 zile, oferta refacuta la valoarea licitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2 DIN oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 0212096000/116, Email: [email protected], Fax: +40 0212096000, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer