Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare legume
Anunt de participare numarul 74172/25.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala: STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Crisan, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare legume
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social si pensiune, str. Emile Zola, nr 5, Cluj - Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 530, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartofi, varza, fasole boabe, masline, pasta tomate, fasole verde, mazare, ciuperci conserva, rosii in bulion, salata de sfecla, varza murata, ardei iute murat, spanac conserva, spanac congelat, legume in conserva si sau la cutie, legume conservate in otet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221000-6 - Legume (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartofi min 37500 kg, max 62500kg;varza min 18750g, max 31250kg;fasole boabe min 1875kg, max 3125kg; masline min 225kg, max 375 kg;pasta tomate min 1125kg, max 1875kg;fasole pastai800g min 750kg, max 1250kg;fasole pastai 4250g min 1500borc, max 2500borc;mazare 800g min 750borc/cutie, max 1250borc/cutie; mazare 4250g min 1500borc/cutie;ciuperci conserva 4250g min 2025borc/cutie, max 3375 borc/cutie;rosii in bulion 820g min 1125 borc/cutie, max 1875 borc/cutie;salata sfecla min 375 borc/cutie, max 625borc/cutie;varza murata min 450kg, max 750kg;ardei iute murat min 38kg, max 63kg;spanac conserva 700g min 1000borc/cutie, max 1500borc/cutie;spanac congelat min 500kg, max 1000kg;tocana de legume 720g min 750 borc/cutie, max 1250borc/cutie;zacusca 420g min 1500borc/cutie, max 2500borc/cutie;zarzavat pentru ciorbe 820g min 2250borc/cutie;max 3750borc/cutie;hrean conserva 120g min 375 borc/cutie, max 625borc/cutie; castraveti murati min 1125kg, max 1875kg;castraveti murati 4250g min 375borc, max 625borc;conopida murata min 1125kg, max 1875kg;gogonele murate min 375kg, max 625kg;gogosari murati min 375kg, max 625kg;muraturi asortate min 2250kg, max 3750kg;salata asortata min 375kg, max 625kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare conform fisei de date achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formularul A; Declaratia privind calitatea de participant - Formularul 12C; Fisa de informatii generale - Formularul C; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180, cum ar fi: certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul BB; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: DGFP a judetului, Consiliul local; Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica si financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a unui ofertant/candidat se apreciaza in functie de experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea acestuia, rezultate in urma analizarii informatiilor prezentate pe parcursul procedurii de atribuire, conform art. 187 alineatul(3)/OUG 34/2006 modificata si completata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formular C1; Minim 3 recomandari de la institutii cu calificative foarte bine si bine si de la clienti privati; Autorizatia sanitara de functionare; Certificat de conformitate produs, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular D, Formularul privind informatiile generale - formular C, Autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator - Formular E; Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comnuna - formular F; Autorizare HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AC1-2009/03221000-6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S49-070958 din 12.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 09:00
Locul: Cantina de ajutor social si pensiune, str. Emile Zola, nr 5, Cluj - Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/504313, Email: [email protected], Fax: 0264/504313, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cantina de ajutor sosial si pensiune
Adresa postala: str. Emile Zola, nr.5, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Tel.0264/595665, Email: [email protected], Fax: 0264/595665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 11:45