Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE MATERIALE DE CONSTRUCTII
Anunt de participare numarul 145018/17.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS BOGDAN BALAIE, Tel. +40 232214636, In atentia: DUMITRU TIRNOVAN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232215927, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE MATERIALE DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 472, 505.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimam ca in 16.08.2013 vom incheia acord-cadru. Estimam ca vom incheia contracte subsecvente lunar, in functie de alocatiile bugetare alocate de ordonatorul superior de credite. Cant. estim. min. si max. pentru a.c. si cant. estimate min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contr. subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata a.c. se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de materiale de constructii si prestarea serviciilor accesorii: transportul de la furnizor pana la depozitul unitatii militare beneficiare, manipularea si descarcarea produselor la locul indicat de achizitor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
44163100-1-Tevi (Rev.2)
44411100-5-Robinete (Rev.2)
44810000-1-Vopsele (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de materiale de constructii si prestarea serviciilor accesorii: transportul de la furnizor pana la depozitul unitatii militare beneficiare, manipularea si descarcarea produselor la locul indicat de achizitor. Cantitatile estimate minime si maxime pentru acord-cadru si cantitatile estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 472, 505.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru lotul I este 3400 lei, lotul II este 1300 lei, lotul III este 180 lei, lotul IV este 94 lei, lotul V este 1200 lei, lotul VI este 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare va avea una dintre urmatoarele forme: -un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-virament bancar (cont RO92TREZ4065005XXX000440 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 14593609);
-suma depusa la casieria unitatii pe baza de chitanta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Firmele din categoria I.M.M. beneficiaza de facilitatile prevazute de legislatia in vigoare privind reducerea garantiei de participare (conform art. 16 alin. 2 din legea 346/2004). In acest sens, firmele din categoria I.M.M. vor depune o declaratie pe proprie raspundere conform modelului prezentat la anexa 1 din legea 346/2004. Se constituie garantia de buna executie conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in cel mult 5 zile de la semnarea contractului subsecvent, cu perioada de valabilitate pe intreaga perioada de derulare a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%(5 % I.M.M.) din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiile solicitate se vor depune in original.1) Eligibilitatea. In conformitate cu articolul 180 din O.U.G. 34/2006 ofertantii trebuie sa nu fi fost condamnati in ultimii 5 aniprin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile articolului mentionat, ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie privind eligibilitatea, conform formularului nr.1 din fisierul atasat la documentatia de atribuire. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata obligatoriu atat de ofertant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
2) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In conformitate cu prevederile articolului 181 din OUG 34/2006, ofertantii trebuie sa nu se incadreze in urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile articolului mentionat, ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, conform formularului nr.2 din fisierul atasat la documentatia de atribuire. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, va fi prezentata obligatoriu atat de ofertant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in nici una dintre situatiile care determina excluderea lui din procedura de atribuire, prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
3) Participarea la licitatie cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa prezinte privind participarea la licitatie cu oferta independenta, ?Certificatul de participare cu oferta independenta? conform formularului nr.3 din fisierul atasat la documentatia de atribuire.
4) Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? va fi prezentata obligatoriu conform formularului nr.4 din documentatia de atribuire. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aioanei Iftimi, Zaharia Petrica, Balaie Marius Bogdan, Gheorghita Marius Constantin, Patrascu Violeta, Dobrean Carmen, Grigoruta Luminita, Galic Aurora Manuela, Tirnovan Dumitru, Costin Marius Ionel, Nedelcu Liliana Cristina. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta ?Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului?/ autorizatie de functionare/ altele echivalente din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatiei de functionare/ sau a altor echivalente, pentru a verifica conformitatea documentelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in S.E.A.P., operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 11:31