Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CONSTRUCTII INSTALATII SANITARE SI INSTALATII ELECTRICE
Anunt de participare numarul 140054/31.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Elena Zurzu, Tel. +40 0214029205, Email: [email protected], Fax: +40 4029372, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CONSTRUCTII INSTALATII SANITARE SIINSTALATII ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica Bucuresti
Depozitul central
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 530, 867.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente trimestrial ;valoarea contract subsecvent maximestimat- 741259.66 lei; contract subsecvent minim estimat - 37988.03; valoare aacord maxim estimat 2530867.05; val acord cadru minim estimat -741259.66 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE PENTRU CONSTRUCTII INSTALATII SANITARE SI INSTALATII ELECTRICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31211310-4 - Sigurante fuzibile (Rev.2)
31531000-7-Becuri (Rev.2)
44163200-2-Racorduri de tevarie (Rev.2)
44411000-4-Articole sanitare (Rev.2)
44800000-8-Vopsele, lacuri si masticuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 530, 867.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri, cercetare, buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - original
- declaratii privind eligibilitatea -original
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- declaratie privind calitatea de participant la procedura -original
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - original
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- certificat dprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor locale pentru luna anterioara depunerii ofertelor ? copie cu mentiunea conform cu originalul
- certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat, precum si asigurarile sociale de stat pentru luna anterioara depunerii ofertelor- copie cu mentiunea conform cu originalulNota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, Director general- Mihai Corocaescu, Director economic - Dorina Adamescu, Control financiar preventiv - Rodica Manolache, Consilier juridic - Daniela Cismaru, Responsabil achizitii - Elena Zurzu Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - copie cu mentiunea conf cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului din ultimii 3 ani financiari incheiatide minim 1.482.519, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare.Ofertantul va prezenta un contract sau mai multe contracte cumulat. similare in valoare de minim 741.259, 66 lei
Se vor prezenta mostre. Mostrele sunt solicitate pt demonstrarea conformitatii ofertei pe durata derularii contractului de achizitie publica. Se vor prezenta obligatoriu mostre ptr urmatoarele produse ofertate:
- Intrerupator (siguranta) automata tripolara 32A
- Intrerupator ST
- Comutator ST simplu
- Dulie (fasung) E27 normala
- Prelungitor50m(Rola), , cablu 3x2, 5, 4 prize suko
- Starter 18W/250V
- Bec economic 30 w , 230V E27
- Proiector 230V/1500W, lampa halogen lineara
Tablou PVCcomplet echipat 6 circuite
-Corpuri de iluminat, cu iluminare directa si indirecta, perforatie
Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, inconformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desf. ca etapa finala a proc. de LD runda de LEOb. proc. de reof. este pretul .Ofer. isi va imb. Of.cu max. 10% din valoarea of.initiale.Inform. care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE: -cea mai buna oferta;
-nr de part. Insc. la LENu vor fi restrictii ref. la dif. min. ce pot fi L pt. noile oferte.Se desf. o sing. runda de 1 zi. La LE au dreptul sa participe doar op. Ec. Inreg.in SEAPsi le-au fost trans. Elect.inv.de partic. La LE, conf.art. 165 alin 2 din OUG 34/2006LE va incepe in cel putin 2 zile lucr. de la data trans. de catre AC a inv. de part., conf.art.165 alin 4 din OUG 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In caz de oferte cu preturi egale departajarea se va face in functie de termenul de livrare a produselor cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In zece zile, incepand cu urmatoarea transmiterii rezultatelor procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Univesitatea Politehnica din Bucuresti - Directia Achizitii, camera R102-104, corp Rectorat
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.313, sector 6 , corp Rectorat , camera R102-104, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 0214029205, Email: [email protected], Fax: +40 0214029372
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 12:30