Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare :Materiale Sanitare pentru PN Dializa


Anunt de participare numarul 136914/25.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare : Materiale Sanitarepentru PN Dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean De Urgenta Satu Mare , Satu Mare , Str.Prahova nr.1, la Magazia spitalului , situata la subsol
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 345, 680 si 510, 496RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Val.totalamin.a unui c.s.259260 lei si val. totalamaxima a unui c.s. este de 382872 leiCant.minimeest.precum si cant max estimate si estimarea val min si max aferente acestora care ar puta face ob.unui singur cs dintre cele care urmeaza sa fie atrib pe durata ac /lot sunt: LOT1.Sol.conc.comp bazica-cartus compat.cusistemeleFresenius5008: Cant.min1560Cantmax1800Val.min36660Val.max42300LOT2.Sol.conc.ptr.hemod. tipcarbonatecomponentabazica8, 4%, bidon10L: Cant.min.600Cantmax960.Val.min.2400Val.max3840.LOT3fistulinearteriale16G: Cant.min.1560Cantmax1800.Val.min2340.Val.max.2700 LOT4 fistuline venoase 16G: Cant.min1560Cant max1800Val.min2340Val.max2700LOT5fistulineunipunctura16G: Cant.min240Cant max360Val.min1440Val.max2160 LOT6setliniisangepentrudializala "douaace"compatibilecuaparateledetipFresenius: Cant.min1560Cantmax1800Val.min24180Val.max27900LOT7Setliniisangepentrudializalaun "singurac"compatibilecuaparateledetipFresenius: Cant.min240Cantmax360Val.min6000Val.max9000LOT8dializorcapilarcumembranasinteticaHIGHFLUX2.2mp: Cant.min600Cantmax960Val.min27000Val.max43200LOT9 dializ.capil.cu membrana sint dializ.capil cu membr.sint.HIGH-FLUX 1.4mp: Cant.min120Cantmax180Val.min5400Val.max8100LOT11dializor capilar cu membrana sintetica LOW-FLUX 1.8mp: Cant.min360Cantmax600Val.min14400Val.max24000LOT12Dializoarepentrueliminareaendotoxinelor: Cant.min60Cant max96Val.min40920Val.max65472 LOT13 Conector in Y: Cant.min.Cantmax.Val.min.Val.maxCant.min120Cant max240Val.min840Val.max1680LOT14cateterlumendublupt.dializa15cmlungime, 12Fgrosime: cant.min120Cantmax180Val.min10800Val.max16200LOT15cateterlungaduratapt.dializa28cmlungime, 14.5F: Cant.min12Cantmax24Val.min5400Val.max10800LOT16catetertipTenchoffpt.dializaperitoneala41cmlungime: Cant.min12Cantmax24Val.min7740Val.max15480LOT17ExtensiecateterdializaperitonealacompatibilcusistemulStaySafe: Cant.min12Cantmax24Val.min960Val.max1920 LOT18 Suport CAPD - organizator pentru dializaperitoneala: Cant.min12Cantmax24Val.min2280Val.max4560
LOT19 Capacel cu dezinfectant: Cant.min1920Cantmax2400Val.min3840Val.max4800LOT20Frekasept: Cant.min24Cant max48Val.min960Val.max1920 LOT21 Solutie Concentrata pt. hemodializa tipbicarbonat, componenta acida: Cant.min7200Cant max9000Val.min19440Val.max24300 LOT22 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu hipoclorit de sodiu, bidon5litri: Cant.min300Cant max420Val.min3150Val.max4410 LOT23 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu acid peracetic, bidon10litri: Cant.min600.Cant max840Val.min9450Val.max13230 LOT24 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu acid citric, bidon 5 litri: - Cant.min1800Cant max3000Val.min15120Val.max25200.Frecventa atribuirii ctr.subs: SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE BUGETUL SPITALULUI.Primul c.s.se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1. Solutie concentrata cuomponenta bazica-cartus compatibile cu sistemele Fresenius 5008: - Cant.min2080Cant max2400Val.min48880Val.max56400
LOT2. Solutie concentrate pentru hemodializa tip bicarbonate componenta bazica 8, 4%, bidon 10 L: - Cant.min800 Cant max1260Val.min.3200Val.max5120
LOT3. fistuline arteriale 16G: - Cant.min2080Cant max2400Val.min3120Val.max3600
LOT4 fistuline venoase 16G: - Cant.min2080Cant max2400Val.min3120Val.max.3600
LOT5 fistuline unipunctura 16G: - Cant.min320Cant max480Val.min1920Val.max2880
LOT6 Set linii sange pentru dializa la "doua ace" compatibile cu aparatele de tip Fresenius: - Cant.min2080Cant max2400Val.min32240Val.max37200
LOT7 Set linii sange pentru dializa la un "singur ac" compatibile cu aparatele de tip Fresenius: - Cant.min240Cant max360Val.min6000Val.max9000
LOT8 dializor capilar cu membrana sintetica HIGH-FLUX 2.2mp: - Cant.min800Cant max1280Val.min36000Val.max57600
LOT9 dializor capilar cu membrana sintetica HIGH-FLUX 1.8mp: - Cant.min480Cant max800Val.min21600Val.max36000
LOT10 dializor capilar cu membrana sintetica HIGH-FLUX 1.4mp: - Cant.min160Cant max240Val.min7200Val.max10800
LOT11 dializor capilar cu membrana sintetica LOW-FLUX 1.8mp: - Cant.min480Cant max800Val.min19200Val.max32000
LOT12 Dializoare pentru eliminarea endotoxinelor: - Cant.min80Cant max128Val.min54560Val.max87296
LOT13 Conector in Y: - Cant.min160Cant max320Val.min1120Val.max2240
LOT14 cateter lumen dublu pt.dializa 15cm lungime, 12F grosime: - Cant.min160Cant max240Val.min14400Val.max21600
LOT15 cateter lunga durata pt.dializa 28cm lungime, 14.5 F: - Cant.min16Cant max32Val.min7200Val.max14400
LOT16 cateter tip Tenchoff pt.dializa peritoneala 41 cm lungime: - Cant.min16Cant max32Val.min10320Val.max20640
LOT17 Extensie cateter dializa peritoneala compatibil cu sistemul Stay Safe: - Cant.min16Cant max32Val.min1280Val.max2560
LOT18 Suport CAPD - organizator pentru dializa peritoneala: - Cant.min16Cant max32Val.min3040Val.max6080
LOT19 Capacel cu dezinfectant: - Cant.min2560Cant.max3200Val.min5120Val.max6400
LOT20 Frekasept: - Cant.min32Cant max64Val.min1280Val.max2560
LOT21 Solutie Concentrata pt. hemodializa tipbicarbonat, componenta acida: - Cant.min9600Cant max9000Val.min19440Val.max24300
LOT22 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu hipoclorit de sodiu, bidon 5 litri: - Cant.min300Cant max12000Val.min4200Val.max5880
LOT23 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu acid peracetic, bidon 10 litri: - Cant.min800Cant max1120Val.min12600Val.max17640
LOT24 Solutie dezinfectanta pentur aparatele de hemodializa cu acid citric, bidon 5 litri: - Cant.min2400Cant max4000Val.min20160Val.max33600
Valoarea estimata fara TVA: intre 345, 680 si 510, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1:846 lei; lot 2:77 lei ; lot 3:54 lei ;lot 4:54 lei ; lot 5:43 lei; lot 6:558 lei ; lot 7:180 lei ;lot 8:864 lei ;lot 9:540 lei . lot 10:162lei; lot11:480 lei; lot 12:1309 lei; lot13:34 lei; lot 14:324 lei; lot 15:216 lei; lot16:310lei; lot 17:38lei; lot 18:91lei; lot 19:96lei; lot 20:38 lei; lot 21:486 lei; lot 22:88lei; lot 23:265lei; lot 24:504 leiReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca operatorul economic pareticipant la procedura de achizitie publica este IMM, va prezenta inpreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2009, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?-Anexa 1 la Legea 346/2009 iar daca nu se face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In situatia in care este depusa o oferta de catre o asociere de IMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie;daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM , atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri. gar de buna exec este de5%din val cs faraT.V.A.Se constit.prin Instrum.de gar.emis in cond.legii de o soc bancara sau de o soc de asig, cf.Formular6 din Sect.IIIa doc.de atrib., sau prin numerar la casieria aut contr cu o durata de valab cel putin egala cu durata contr.Gar de buna exec va fi constit.in maxim7zile de la semnarea de catre ambele parti a contr subs;data constit gar de buna exec reprez data la care contr de ach pub intra in vigoare.Achiz.are dr.de a emite pretentii asupra gar de buna exec in limita prejud.creat, daca furniz isi executa necoresp. oblig.asumate prin prez.contr, in conf.cu art91din HG925/2006.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec achiz are oblig de a notifica acest lucru furniz, precizand totodata oblig care nu au fost respectate.Aut contr va elibera gar de buna exe in termen de 14 zile de la indeplinirea oblig asumate in c.s.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru Dializa, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original.);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului 2 din ordinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original); Certificat constatator emis de ORC sau de ONRC , dupa caz(Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecare sa contina cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani , conform Formular 5.- in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de primirea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatorie a cate 2 mostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta (gratuit).Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului si nr lotului? mostre pentru Procedura Licitatie Deschisa Materiale Sanitare pentru PN Dializa din .data....................., ora ......La deschiderea ofertelorse va analiza doar o mostra din fiecare produs urmand ca a doua mostra ? contraproba ? sa fie sigilata si depozitata in magazia spitalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6964/02.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare precum si reprezentntii legali ai operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se constituie in functie de loturile pentru care ofertantul va depune oferta, si in functie de cuantumul garantiei de participare mentionata mai sus.Lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: -90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: Forma de constituire a garantiei de participare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta , in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 ;sau prin numerar la casieria autoritatii contractante .Nu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare.Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai sus nu se vor deschide, fiind declarate inacceptabile si respinse la dechidere.Aceste oferte vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschiseIn conformitae cu prevederile art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in situatia in care se depune contestie la CNSC siin masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului contravaloarea a1% din aceasta valoare, doar in cazul in care valoarea estimata a loturilor se incadreaza in prevederile respectivului articol
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare
Adresa postala: Str.Prahova nr.1, etj.2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer