Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 141142/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala: Clinicilor, nr 4-6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: Chis Annamaria, Tel. +40 0264-592845, Email: [email protected], Fax: +40 0264-592845, Adresa internet (URL): www.renaltransplant.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ICUTR str. Clinicilor nr. 4-6 Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 545.56 si 1, 384, 145.51RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor care urmeaza sa fie atribuite vor fi intre 1-12 contract subsecv./anin functie de bugetul alocat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale sanitare:
1. Balon departator rotund
2. Trocar cu varf bont
3. Aplicator clipuri
4. Dispozitiv ligaturare5MM
5. Dispozitiv sutura intracorporala6. Aspirator laparoscopic7. Dispozitiv de ligaturare electrochirurgicala 10mmx 20cm
8. Pensa laparoscopie 10mmx 37cm
9. Instrument de disectie vasculara10mmx 37cm
10. Instrument fuziunetisulara5mmx 20cm
11. Retractor laparoscopic
12. Clema de unica folosinta 10mm - Endo Babcoock
13. Kit de perfuzare renala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33160000-9 - Tehnici operatorii (Rev.2)
33181500-7-Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 545.56 si 1, 384, 145.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea maxima a contractului defalcata pe loturi sau unde e cazul suma calculata conform prevederilor Art. 278^1/OUG 34/2006 , constituita prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Contul I.C.U.T.R. CLUJ: RO74TREZ2165005xxx006918 BN Trezoreria Cluj .Dovada constituirii garantiei de participare ( formular 2) se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.(1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 din HG 925/2006 alineatul (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi, iar contractantul are obligatia de a deschide un cont la o banca agreata de ambele parti.Pentru IMM-uri=reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Prezentare Formular nr.3Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 1. Cerinta obligatorie - Formular nr.4Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget ?valabile la data depunerii ofertelor;
- documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independentaOfertantul va prezenta un Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul 5.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG 34/2006 Se va completa formularul 6 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitieidin cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager - Fofiu Sanpetreanu Dan EmilDirector Financiar contabil - Baciu SandaComisia de evaluare formata din: 1. Dr. Elec Florin- presedintele comisiei;2. Dr. Lucan Ciprian? membru ;3. Sef Serv. Chis Annamaria?? membru ; 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Persoane juridice /fizice straine 1. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copia bilantului contabil pe 2011, vizat de Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent conform prevederilor Ord. 253/2010 ? marcaj CE, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
2.Experienta similara: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari -formular 7.1.
Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce prezinta pret egal se face prin solicitarea unei noi propuneri financiare prin solicitare de clarificare prin intermediul SEAP IN VEDEREA INCARCARII ELECTRONICE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI DE DOCUMENTE CE CONTIN NOI PRETURI -caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^1 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC DE UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL CLUJ
Adresa postala: Biroul Administrativ al ICUTR Str. Victor Babes nr.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 40006, Romania, Tel. +4 0264491213, Fax: +4 0264491213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer