Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 92747/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 028, 691.5 si 6, 663, 136.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare materiale sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt mentionate in caietul de sarcini atasat anuntului si anexa B la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 028, 691.5 si 6, 663, 136.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.par.sunt mentionate la fiecare lot in anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf OUGnr34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Decl pe propr rasp privind eligib - in original, *Decl priv neincadr in prev art. 181 in original In sit in care din doc solicit reiese ca ofertantul se afla intr-una din situat prev de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la proced pentru atr contr de furnizare.*Conf priv plata taxe si impoz, valabile la data sedintei de deschidere aferenta proced, in original sau copie legalizata.**Certif privind plata taxelor si impozitelor nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea resping ofertei.*Certif constat emis de O R C din care sa rez ca dom de activ al ofert (codul CAEN) coresp cu ob procedurii, in original, valabil la data sedintei de deschidere, avand valab 30 zile de la emitere.* CUI, in copie(stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura).Ofertantul are dreptul de a beneficia de prevederile art. 11 al 4 si 5 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Fisa de informatii generale (Formular C)
*Bilantul contabil la data de 31.12.2009 in copie vizat si inregistrat de organele competente.
In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Autorizatie de livrare de la producator emisa pentru Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon, Bucuresti in care sa se evidentieze detaliat produsele pentru care a fost emisa autorizatia in original, in traducere in limba romana;*Declaratie privind lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani - Formularul D (minim 1 contract de livrari similar);
*Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;* Minim o recomandare din partea altor unitati care au utilizat produse conform obiectului prezentei proceduri de achizitie in original sau copie conf cu originalul;* Aviz de functionare si anexa in care sa fie mentionat producatorul eliberat de MS valabil la data deschiderii ofertelor in copie semnata si stampilata;
*Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical emis de MS si /sau certificatul marcaj CE si declaratie de conformitate emisa de producator in copie;
* Descrieri, fise tehnice (de la producator, nu de la distribuitor), cataloage cu fotografii color a carei autenticitate sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru.
Doc emise de organisme acreditate care confirma certif sist calit pentru distrib si produc certificat ISO 9001 sau echiv (valabil la data deschiderii) - in copie conf cu origin;* Certif ISO 13485 sau echiv pentru produc (valabil la data deschiderii) in copie conf cu orig; * Marca CE pentru fabric prod(valabil la data deschiderii) in copie conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S32-046654 din 17.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2010 12:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertantii participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.332.35.64, Fax: 021.332.35.64
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf.Pantelimon Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: sos.Pantelimon nr.340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021.255.40.90, Fax: 021.255.40.25, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer