Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse - vacutainere, manusi sterile, etc
Valoarea Contractului:
256.490 RON
Castigatorul Licitatiei: Novaintermed S.R.L.
256.490 RON
Castigatorul Licitatiei: Novaintermed S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128736/02.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 117186
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Adresa postala: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LUPASCU, Tel. 0269 / 215050, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital clinic judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare materiale sanitare diverse - vacutainere, manusi sterile, etc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SCJU Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale sanitare diverse - vacutainere, manusi sterile, etc
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141600-6 - Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
256, 490RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 1117 Denumirea: acord cadru de furnizare vacuteinere
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Novaintermed S.R.L.
Adresa postala: Str. Ceaikovski nr. 7, SC 2, ET 1, AP 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020261, Romania, Tel. 0740 309 101, Email: [email protected], Fax: 0314011089, Adresa internet (URL): www.novaintermed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 158730.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 146445.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 1118 Denumirea: acord cadru de furnizare vacuteinere
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CLINI-LAB S.R.L.
Adresa postala: STR. RODNEI, NR. 15, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540342, Romania, Tel. 0265-218784, 218785, Email: [email protected], Fax: 0265-218407
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3120.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2405.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 1119 Denumirea: acord cadru de furnizare manusi
V.1) Data atribuirii contractului 9/28/2011
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALPHA NED 2000 EXIM S.R.L.
Adresa postala: STR. MIRCEA VULCANESCU, NR. 87, AP. 4, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Tel. 231.94.50, Email: [email protected], Fax: 231.94.51
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 124800.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 107640.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu-Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269217104
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. art. 256, alin. 2 din OUG 34/2006 actualizata, 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios al SCJU Sibiu
Adresa postala: b-dul Corneliu Coposu, nr. 2-4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. 0269215050
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2011 10:35