Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?


Anunt de participare numarul 139553/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia soitalului situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 278, 820 si 359, 856RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia la finalizareaprocedurii si va fi valabil pana la 31.12.2012, al doilea contract subsecventse va incheia la 01.01.2013 , al treilea in 01.01.2014 , al patrulea in 01.01.2015 pana la finalizarea acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totalaminimaa unui contract subsecvent 92940leisi valoarea totalamaxima a unui contract subsecvent este de 119952lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante . Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini.Cantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimatecare ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru / lot sunt: LOT1Cant.min9600 cant max110800;LOT2Cant.min360Cant max480;LOT3Cant.min.1200Cant max2400;LOT4 Cant.min1200Cant max2400;LOT5Cant.min84Cant max96;LOT6Cant.min37200Cant max45600;LOT7Cant.min12Cant max24;LOT8Cant.min24Cant max36;LOT9Cant.min24Cant max36;LOT10Cant.min24Cant max36;LOT11Cant.min1200Cant max2400;LOT12Cant.min1200Cant max2400;LOT13Cant.min1200Cant max2400;LOT14Cant.min1200Cant max2400;LOT15 Cant.min120Cant max144;LOT16Cant.min24Cant max48;LOT17Cant.min12Cant max24;LOT18Cant.min12Cant max24;LOT19Cant.min24Cant max48;LOT20Cant.min240Cant max360
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
33141113-4-Bandaje (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
33141620-2-Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1Cant.min.28800cant max32400;LOT2Cant.min1080Cant max1440;LOT3Cant.min3600Cant max7200;LOT4 Cant.min3600Cant max7200;LOT5Cant.min252Cant max288;LOT6Cant.min111600Cant max136800;LOT7Cant.min36Cant max72;LOT8Cant.min72Cant max108;LOT9Cant.min72Cant max108;LOT10Cant.min72Cant max108;LOT11Cant.min3600Cant max7200;LOT12Cant.min3600Cant max7200;LOT13Cant.min3600Cant max7200;LOT14Cant.min3600Cant max7200;LOT15 Cant.min360Cant max432;LOT16Cant.min72Cant max144;LOT17Cant.min36Cant max72;LOT18Cant.min36Cant max72;LOT19Cant.min72Cant max144;LOT20Cant.min720Cant max1080
Valoarea estimata fara TVA: intre 278, 820 si 359, 856RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lot1:486lei;lot2:54lei;lot3:22lei;lot4:22lei;lot5:43lei;lot 6:3488lei;lot7:28lei;lot8:42lei;lot9:70lei;lot10:109lei;lot11:32lei;lot12:32lei;lot13:32lei;lot 14:32lei;lot15:136lei;lot16:45lei;lot17:11lei;lot18:11lei;lot19:216lei;lot20:486 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a oferteiForma de constituire a garantiei de participare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta , in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586sau prin numerar la casieria autoritatii contractante.Nu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare. Cuantumul ge.este de 5% din val contr subs, faraTVAsi se constitprinInstr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, cf Formular6din SectIIIa do de atrib, in contul de garRO83TREZ5465006XXX007586sau prin numerar la casieria aut contr, cu o durata de valab cel putin egala cu durata contr.Ge va fi constit.in max.7zile de la semnarea de catre ambele parti a ctr.subs;data constit ge este data la care contr de AP intra in vigoare.Achiz are dr de a emite pretentii asupra ge, in limita prejud creat, daca furniz isi executa necoresp oblig asumate prin prez contr, in cf cu art91din HG925/2006.Anterior emiterii unei pretentii asupra ge achiz are oblig de a notif acest lucru furniz preciz si oblig care nu au fost respect.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original), Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare( Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica , Medic Sef UPU Dr.Moldovan Adriana, Sef Serviciu Achizitii PubliceEc.Radu Romana), Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original). Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz): Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de depunerea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatorie a cate 2 mostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta (gratuit). Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului si nr lotului? mostre pentru Procedura Licitatie Deschisa «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?din .data................................, ora .......................
La deschiderea ofertelorse va analiza doar o mostra din fiecare produs urmand ca a doua mostra ? contraproba ? sa fie sigilata si depozitata in magazia spitalului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14514/17.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 10:00
Locul: Sala de sedinte a Serv. Achizi.Publ, Spital jud.de Urgente Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii imputerniciti ai Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se constituie in functie de loturile pentru care ofertantul va depune oferta, si in functie de cuantumul garantiei de participare mentionata mai sus.Lipsa garantiei de participare ducand la respingerea oferteiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta in contul de garantiiRO83TREZ5465006XXX007586 ;sau prin numerar la casieria autoritatii contractante Nu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare.Gp se ataseaza de plicul exterior al ofertei. In conformitae cu prevederile art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in situatia in care se depune contestie la CNSC siin masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului contravaloarea a1% din aceasta valoare, doar in cazul in care valoarea estimata a loturilor se incadreaza in prevederile respectivului articol.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj II, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer