Licitatie Publica - acord cadru de furnizare «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?
Anunt de participare numarul 139553/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia soitalului situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 278, 820 si 359, 856RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia la finalizareaprocedurii si va fi valabil pana la 31.12.2012, al doilea contract subsecventse va incheia la 01.01.2013 , al treilea in 01.01.2014 , al patrulea in 01.01.2015 pana la finalizarea acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totalaminimaa unui contract subsecvent 92940leisi valoarea totalamaxima a unui contract subsecvent este de 119952lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante . Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini.Cantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimatecare ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru / lot sunt: LOT1Cant.min9600 cant max110800;LOT2Cant.min360Cant max480;LOT3Cant.min.1200Cant max2400;LOT4 Cant.min1200Cant max2400;LOT5Cant.min84Cant max96;LOT6Cant.min37200Cant max45600;LOT7Cant.min12Cant max24;LOT8Cant.min24Cant max36;LOT9Cant.min24Cant max36;LOT10Cant.min24Cant max36;LOT11Cant.min1200Cant max2400;LOT12Cant.min1200Cant max2400;LOT13Cant.min1200Cant max2400;LOT14Cant.min1200Cant max2400;LOT15 Cant.min120Cant max144;LOT16Cant.min24Cant max48;LOT17Cant.min12Cant max24;LOT18Cant.min12Cant max24;LOT19Cant.min24Cant max48;LOT20Cant.min240Cant max360
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
33141113-4-Bandaje (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
33141620-2-Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1Cant.min.28800cant max32400;LOT2Cant.min1080Cant max1440;LOT3Cant.min3600Cant max7200;LOT4 Cant.min3600Cant max7200;LOT5Cant.min252Cant max288;LOT6Cant.min111600Cant max136800;LOT7Cant.min36Cant max72;LOT8Cant.min72Cant max108;LOT9Cant.min72Cant max108;LOT10Cant.min72Cant max108;LOT11Cant.min3600Cant max7200;LOT12Cant.min3600Cant max7200;LOT13Cant.min3600Cant max7200;LOT14Cant.min3600Cant max7200;LOT15 Cant.min360Cant max432;LOT16Cant.min72Cant max144;LOT17Cant.min36Cant max72;LOT18Cant.min36Cant max72;LOT19Cant.min72Cant max144;LOT20Cant.min720Cant max1080
Valoarea estimata fara TVA: intre 278, 820 si 359, 856RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de depunerea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatorie a cate 2 mostre pentru fiecare produs pentru care se depune oferta (gratuit). Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului si nr lotului? mostre pentru Procedura Licitatie Deschisa «MATERIALE SANITARE RELICITATE SI NOI -10?din .data................................, ora .......................
La deschiderea ofertelorse va analiza doar o mostra din fiecare produs urmand ca a doua mostra ? contraproba ? sa fie sigilata si depozitata in magazia spitalului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14514/17.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 10:00
Locul: Sala de sedinte a Serv. Achizi.Publ, Spital jud.de Urgente Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii imputerniciti ai Autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj II, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 13:52