Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare Materiale Sanitare7(sonde embolectomie,canule trahealefara bastonas,sonde endotraheale cu balonas,sonde Nelaton),coprorecultoare,leucoplast ,vacutainer Seditainer,lame bisturiu,masti,truse drenaj,truse drenaj,pleurostemie,,hartie


Anunt de participare numarul 134940/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, In atentia: ec.Radu Romana, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare Materiale Sanitare7(sonde embolectomie, canule trahealefara bastonas, sonde endotraheale cu balonas, sonde Nelaton), coprorecultoare, leucoplast , vacutainer Seditainer, lame bisturiu, masti, truse drenaj, truse drenaj, pleurostemie, ,hartie termica, lantete pentru nounascut )?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SpitalJudetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia spitalului situata la subsol
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 304, 602 si 487, 984.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totalaminimaa unui contract subsecvent 101534 leisi valoarea totalamaxima a unui contract subsecvent este de162661.6 leiCant.min.si max.estim.care ar puta face obiectul unui singur cont.subs.dintre cele care urmeaza sa fie atrib pe durata ac.cadru/lot sunt:
LOT 1: cateter embolectomie Fogarty 3F, verde, 0, 2ml/5mm-cant.min60cantmax84;LOT 2cateter embolectomie Fogarty 4F, rosu, 0, 75ml/9mm-can.min60cant max84;LOT 3cateter embolectomie Fogarty 5F, alb, 1, 5ml/11mm-can.min60cant.max84;LOT 4cateter embolectomie Fogarty 6F, albastru2ml/13mm-cant.min60cant.max84;LOT 5ateter embolectomie Fogarty 7F, galben, 2, 5ml/14mm-can.min60can.max84;LOT 6canule traheale fara bastonas, nr.7.5mm-cant.min12can max24;LOT 7canule traheale fara bastonas, nr.8mm-cant.min24cant.max36;LOT 8 canule traheale fara bastonas, nr.8.5mm-cant.min24cant max36;LOT 9canule traheale fara bastonas, nr.9mm-can.min24can max36;LOT 10sonda endotraheala cu balonas nr.3.5-cant.min12cant max24;LOT 11sonda endotraheala cu balonas nr4cant.min12cant max24;LOT 12sonda endotraheala cu balonas nr.4.5-can.min12cant max24;LOT 13sonda endotraheala cu balonas nr.5-can.min12cant max24;LOT 14sonda endotraheala cu balonas nr9cant.min96cantmax120;LOT15sondaNelaton10CHcan.min60can.max84;LOT16sondaNelaton14CHcan.min60cant.max84;
LOT17sondagastrica28CH;L=1210mmcant.min120can.max180;LOT18sondagastrica35CH;L=1210mmcan.min84cant.max120;LOT 19 coprorecultoare sterile-can.min1800can max2520;LOT20Leucoplast cant.min6780can.max9360;LOT21vacutainerSeditainernegru16mlcan.min36000can.max50400;LOT22 lame bisturiu nr19cant.min1200cant max1680;LOT23masca supragloticaI-gel nr1can.min12 can max24LOT24masca supragloticaI-gel nr1, 5cant.min12can max24;LOT25masca supragloticaI-gel nr2can.min12can max24;LOT26set masca ventilatie noinvaziva mod CPAPtip Boussignac3marimidif.cu sis.de prindere can.min36can.max48;LOT 27 sonda combitub nr.0-cant.min12can max24;LOT 28sonda combitub nr.1can.min12can max24;LOT29setdrenajsuprapubianCH12can.min24can max48;LOT 30trusa drenaj toracic cu trocar 22Fr-can.min12can.max24;LOT31set de trocare pt.drenaj toracic 22FR(10 buc /set)can.min12can max24;LOT32trusalavajperitonealcan.min1can.max2;LOT 33trusa pt.pleurostomie-can.min1can max2;LOT 34set resuscitare balon ptr.nou nascut can.min 1can max 2;LOT 35Hartie termica14*11cm blat cardiograf Nihon can.min120can max240;LOT36Hartie termica modelFQW50-2-100 monitor Nihon can.min120can max240;LOT37lantete pt.nounascut-cant.min1800can max2400;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33141220-8-Canule (Rev.2)
33141600-6-Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: cateter embolectomie Fogarty 3F, verde, 0, 2ml/5mm-cantit.minim.180cantit maxim252
LOT 2 cateter embolectomie Fogarty 4F, rosu, 0, 75ml/9mm-cantit.minim.180cantit maxim252
LOT 3 cateter embolectomie Fogarty 5F, alb, 1, 5ml/11mm-cantit.minim.180cantit maxim.252
LOT 4 cateter embolectomie Fogarty 6F, albastru2ml/13mm-cantit.minim180.cantit maxim.252
LOT 5 cateter embolectomie Fogarty 7F, galben, 2, 5ml/14mm-cantit.minim180.cantit.maxim.252
LOT 6 canule traheale fara bastonas, nr.7.5mm-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 7 canule traheale fara bastonas, nr.8mm-cantit.minim.72cantit maxim108
LOT 8 canule traheale fara bastonas, nr.8.5mm-cantit.minim72cantit maxim108
LOT 9 canule traheale fara bastonas, nr.9mm-cantit.minim.72cantit maxim.108
LOT 10 sonda endotraheala cu balonas nr.3.5-cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 11 sonda endotraheala cu balonas nr.4-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 12 sonda endotraheala cu balonas nr.4.5-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 13 sonda endotraheala cu balonas nr.5-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 14 sonda endotraheala cu balonas nr.9-cantit.minim.288cantit maxim.360
LOT 15 sonda Nelaton 10 CH-cantit.minim.180cantit maxim.252
LOT 16 sonda Nelaton 14 CH-cantit.minim 180cantit maxim.252
LOT 17 sonda gastrica 28 CH;L=1210mm-cantit.minim.360cantit maxim.540
LOT 18sonda gastrica 35 CH;L=1210mm-cantit.minim.252cantit maxim.360
LOT 19 coprorecultoare sterile-cantit.minim.5400cantit maxim.7560
LOT20 Leucoplast Silk-cantit.minim.20340cantit maxim.28080
LOT 21vacutainer Seditainer negru 1.6 ml-cantit.minim.108000.cantit maxim.151200
LOT 22 lame bisturiu nr.19-cantit.minim3600.cantit maxim 5040
LOT 23 masca supragloticaI-gel nr.1-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 24 masca supragloticaI-gel nr.1, 5-cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 25 masca supragloticaI-gel nr.2-cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 26 set masca ventilatie noinvazivamod CPAPtip Boussignac 3 marimi dif.cu sistem de prindere- cantit.minim.108cantit maxim144
LOT 27 sonda combitub nr.0-cantit.minim.36cantit maxim.72
LOT 28 sonda combitub nr.1-cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 29 set drenaj suprapubian CH 12-cantit.minim.72cantit maxim144
LOT 30 trusa drenaj toracic cu trocar 22Fr-cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 31 set de trocare pt.drenaj toracic 22FR(10 buc /set) -cantit.minim.36cantit maxim72
LOT 32 trusa lavaj peritoneal-cantit.minim3.cantit maxim.6LOT 33 trusa pt.pleurostomie-cantit.minim.3cantit maxim6
LOT 34 set resuscitare balon ptr.nou nascut -cantit.minim.3cantit maxim.6
LOT 35 Hartie termica 14*11cm blat cardiograf Nihon-cantit.minim.360.cantit maxim.720
LOT 36 Hartie termica model FQW50-2-100 monitor Nihon-cantit.minim.360cantit maxim.720
LOT 37 lantete pt.nounascut-cantit.minim.5400cantit maxim.7200
Valoarea estimata fara TVA: intre 304, 602 si 487, 984.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1:340 lei; lot 2:340 lei ; lot 3:340 lei ;lot 4:340 1 lei ; lot 5:340 lei; lot 6:15 lei ; lot 7:23lei ; lot 8:23 lei ;lot 9:23 lei . lot 10:3 lei; lot 11:3 lei; lot 12:3 lei; lot 13:3 lei; lot 14:14 lei; lot 15:2 lei; lot 16:2 lei; lot 17:41 lei; lot 18:22 lei; lot 19:45 lei; lot 20:842 lei; lot 21:907 lei; lot 22:14 lei; lot 23:36 lei; lot 24:36 lei lot 25:36 lei; lot 26:335 lei; lot 27:238lei; lot 28:238 lei; lot 29:194 lei; lot 30:810 lei; lot 31:810 lei; lot 32:90 lei; lot 33:90 lei; lot 34:35 lei; lot 35:270 lei; lot 36:270 lei; lot 37:151 lei Cuantumul g.e. este de5%din val cont subsec, faraT.V.A;Se constit prin Instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig cf Form 6din Sect.IIIa doc de atrib, in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria aut contr cuo durata de valab cel putin egala cu durata ctr.G.eva fi constit in max.7 zile de la semnarea de catre ambele parti a ctr.subs;data const g.e. reprez data la care ctr de achiz pub intra in vig.Achizitorulare dr.de a emite pret asupra g.e, in limita prejud creat, daca furn isi executa necoresp oblig asumate prin prez.ctr, in cf cu art91, HG925/2006.Anterior emit.unei pret.asupra g.e. achiz are oblig.de a notifica acest lucru furniz, prec.totodata oblig care nu au fost respect.Se restit astfel: Aut contr va elib g.e. in termen de14zile de la indepl oblig asumate in contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si SMURD, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatecu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana.);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.) Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz): Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 10:00
Locul: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, et. 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La gar.de part.red.50%pt.IMM-uri definite cf.Legii346/2009repub.Daca op ec partic la proc de achiz.publ esteIMM, va prez.inpreuna cu gp si actul doveditor.cf.art16alin.2Legea346/2009, acttual, resp.Formularul?Decl.privind incad in categ intr mici si mijl?-Anexa 1 la Legea346/2009 iar daca nu se face dovada ca esteIMM cf.alin.preced, of va fi resp.la deschidere.In sit in care este depusa o of.de catre o asoc de IMM, aceasta va benef.de reduc.stabilite de leg.;daca in asooc. respect.unul din asoc.nu este IMM, atunci nu se vor putea invoca resp.reduc.Gp se constituie in fct de loturile pt.care of.va depune of, si in fct de cuant.g.p. mentionata mai sus.Lipsa g.p. ducand la resping.of.Per.de valab.a gp: 90zile de la data limita de dep a of.Forma de constit: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc sau o soc.de asig.cf.Form.10din Sect.III;ordin de plata vizat de banca emit, in contul de garRO83TREZ5465006XXX007586;sau prin numerar la casieria aut.contr.Nu se acc alt mod de constit a g.p.Se ataseaza de plicul ext al of. Of.care nu prez.dovada gp constit.sub forma si in cuantumul ment mai sus nu se vor deschide, fiind decl.inaccept si resp.la dechid.Aceste of.vor fi return.cu plicurile inter.nedeschise.In cf.cu prev.Art278^1(1)dinOUG 34/2006, in sit in care se depune contest la CNSC si in mas in care Cons respinge contest, aut contr va retine contest din gp in raport cu val estim a contr c/v a 1% din aceasta valoare, doar in cazul in care val estim a loturilor se incadreaza in preved resp art.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SpitalulJudetean de UrgentaSatu Mare
Adresa postala: SpitalulJudetean de UrgentaSatu Mare, Str. Prahovei nr. 1, etaj II, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer