Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare medicamente - antitrombotice, antibacterieni de uz sistemic, substante de contrast


Anunt de participare numarul 137276/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel. +40 372676265, Email: [email protected], Fax: +40 268327998, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare medicamente - antitrombotice, antibacterieni de uz sistemic, substante de contrast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr. 25-27
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 004, 994.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de necesitatea autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente ANTITROMBOTICE, ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC, SUBSTANTE DE CONTRAST PENTRU UTILIZARE IN RADIOLOGIE45 loturi conform anexei din caietul de sarcini si Anexei B Informatii privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime/ maxime sunt conform anexei din caietul de sarcini si Anexei B Informatii privind loturile.Valoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 004, 994.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform anexei din caietul de sarcini si Anexei B Informatii privind loturileGar.de partic.se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la TrezoreriaBrasov)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. Operatorii economici vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, SPCJUBV Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Bir Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 2781/OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie a contractului se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a contractului subsecvent este mai mare decat 100.000 lei. Val.gar.de buna executie este de 5% din val fara T.V.A. a contr subs. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor:
1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.
2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .
Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?
?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director
Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii
comisiei de evaluare: Dorofte Ileana, Farm.Sofronie Victoria, Chelaru Bianca Membrii rezerva: Feresuaru Cristina, Dragoi
Giorgeta, Suciu Daniela. Persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Presedinte C.J.Brasov, Aristotel Cancescu Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului:
?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in
original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie
legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare
in conformitate cu prevederile legale
Autorizatie de distributie angro de medicamente emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, in copie semnata si
stampilata conform cu originalul, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea
unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata a medicamentului. Actele normative care
reglementeaza obligativitatea acestei autorizari: Legea 95/2006 privind
reforma in domeniul sanatatii- art.700 -alin.1, alin.2, art.730-alin.5, Titlul XVII
Medicamentul cu toate modificarile si completarile ulterioare conform OMS
263/2003 si OMS 895/2006; Regulamentul(CE) 726/2004 al
ParlamentuluiEuropean si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a
procedurilorcomunitare privind autorizarea si supravegherea
medicamentelorde uzuman si veterinar si Regulamentul (CE)1234/2008
alComisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor
autorizatiilor de introducere pe piata acordate penrtu medicamentele de uz
uman siveterinar ? art.17 alin.2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care va fi declarat castigator va transmite autoritatii contractante pana la data incheierii contractului de furnizare documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara in original .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de urgenta Brasov, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel. +040 0372676271, Email: [email protected], Fax: +040 0372676351, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2012 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer