Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare Medicamente pentru PN.Dializa


Anunt de participare numarul 136807/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare Medicamentepentru PN.Dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia spitalului situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 824 si 523, 152RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: . Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totalaminimaa unui contract subsecvent 109608 leisi valoarea totalamaxima a unui contract subsecvent este de 174384 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractanteCantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimate si estimarea valorilor minime si maxime aferente acestora care ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru / lot sunt:
LOT 1- CAPD 4-Cant.min 240cant.max480.val.min6480.val.max.12960
LOT 2. CAPD 3 -Cant.min240 cant.max480.val.min6480.val.max12960
LOT 3.- CAPD 2- Cant.min1200cant.max.1488val.min.32400val.max40176
LOT 4 - Tinzaparina tip INNOHEP -Cant.min360 cant.max480.val.min.15120val.max20160
LOT 5 - Darbopoetinum Alfa 30 micrograme- Cant.min192 cant.max.288val.min37440.val.max56160
LOT 6 - Solutie apoasa citrate trisodic -Cant.min36 cant.max.96val.min288.val.max768
LOT 7 - Complex cu hidroxid de fier III sucroza- Cant.min96 cant.max168.val.min2400.val.max4200
LOT8 - Paricalcitol tip Zemplar- Cant.min120 cant.max360.val.min9000.val.max27000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1- CAPD 4-Cant.min 720cant.max 1440.val.min19440.val.max.38880
LOT 2. CAPD 3 -Cant.min.720 cant.max1440.val.min19440.val.max38880
LOT 3.- CAPD 2- Cant.min3600cant.max4464.val.min.97200val.max.120528LOT 4 - Tinzaparina tip INNOHEP -Cant.min1080 cant.max1440.val.min.45360val.max.60480
LOT 5 - Darbopoetinum Alfa 30 micrograme- Cant.min.576 cant.max.864 val.min112320.val.max168480
LOT 6 - Solutie apoasa citrate trisodic -Cant.min.108cant.max.288val.min.864.val.max2304
LOT 7 - Complex cu hidroxid de fier III sucroza- Cant.min.288 cant.max.504.val.min7200.val.max.12600
LOT8 - Paricalcitol tip Zemplar- Cant.min360 cant.max1080.val.min.27000.val.max.81000
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 824 si 523, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1:583 lei;lot 2:583 lei;lot3:1808 lei ;lot4:907lei;lot5:2527lei;lot6:35lei;lot7:189lei;lot8:1215 lei Reducere50%pentruIMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca operatorul economic pareticipant la procedura de achizitie publica este IMM, va prezenta inpreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2009, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?-Anexa 1 la Legea 346/2009 iar daca nu se face dovada ca esteIMM conform aliniatului precedent, of.va fi respinsa ladeschidere.In situatia in care este depusa o of.de catre o asoc.deIMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie;daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM , atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.G.p.se constituie in functie de loturile pentru care ofertantul va depune oferta, si in functie de cuantumul gp mentionata mai sus.Lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Perioada de valabilitate a gp: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei Cuant.ge este5%din val.ccontr.subs.fara T.V.A.Se constit.prin Inst.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc sau de o soc.de asig, cf Form.6dinSectIIIa doc.de atrib contulde.garRO83TREZ5465006XXX007586sau prin numerar la casieria aut.contr.cu o durata de valab.cel putin egala cu durata contr.Ge va fi constit.in maxim7zile de la semn.de catre ambele parti a cs;data constit.ge.reprez.data la care contr.de ach.pub.intra in vigoare.Achiz.are dr.de a emite pret.asupra ge.in limita prejud.creat, daca furniz.isi exec.necoresp.oblig.asum.prin prez.contr.in conf.cu art.91 din HG925/2006.Anterior emiterii unei pret.asupra ge.achiz.are oblig.de a notifica acest lucru furniz.precizand totodata oblig.care nu au fost respectate.Se restit.astfel: Aut.contr.va elib.ge.in termen de14zile de la indeplinirea oblig.asum.in cs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru Dializa, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original.);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatecu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.). Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de primirea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Fisa de informatii generale - conform Formularului 5 ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.
Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceriglobala , prin raportare la cursul mediu bnr sau eu.europa.budgetIn cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7073/03.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 10:00
Locul: spital judetean de urgenta Satu Mare, sala de sedinte a Serviciului de Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare precum si reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Forma de constituire a garantiei de participare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta , in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 ;sau prin numerar la casieria autoritatii contractante .Nu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare.Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai sus nu se vor deschide, fiind declarate inacceptabile si respinse la dechidere.Aceste oferte vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschiseIn conformitae cu prevederile art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in situatia in care se depune contestie la CNSC siin masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului contravaloarea a1% din aceasta valoare, doar in cazul in care valoarea estimata a loturilorlicitatese incadreaza in prevederile respectivului articol
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Spitalul de Urgenta Satu Mare
Adresa postala: str.Prahova nr.1, etaj 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer