Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 86387/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Adresa postala: IASI, BULEVARDUL INDEPENDENTEI, NR.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0232/267500, In atentia: EC. AMELIA CREANGA, Email: [email protected], Fax: 0232/267500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Incinta farmaciei Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi, B-d Independentei, nr.1, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 25 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 417, 983.02 si 838, 427.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa incheierii contractelor subsecvente la un interval de 3 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare medicamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 de tipuri de medicamente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 417, 983.02 si 838, 427.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI DIN CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII INCHEIAT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia pentru a depune candidatura comuna, dar in cazul in care vor fi declarati castigatori, sunt nevoiti sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia sa prezinte urmatoarele documente: 1. Fisa de informatii generale despre ofertant2. Declaratie privind eligibilitatea3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20064. Certificat de inregistrare fiscala5. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia sa prezinte urmatoarele documente: 1. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici au obligatia sa prezinte urmatoarele documente: 1.Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani2. Autorizatia de punere pe piata a produselor eliberata de Ministerul Sanatatii/A.N.M.3. Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii4. Autorizatia pentru livrarea produselor eliberata de producator.5. Certificat care sa ateste implementarea unui sistem de asigurare a calitatii, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 10:00
Locul: B-d. Independentei, nr. 1 Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire de la operatorul economic participant la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Strada Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-217.808, Fax: 0232-255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Institutului de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi
Adresa postala: B-d. Independentei, nr. 1, Iasi., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel.0232267500, Email: [email protected], Fax: 0232267500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer