Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de intentie numarul 20872/21.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. +40 213172041/261, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE "C.I.PARHON" BUCURESTI
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 000, 000 si 12, 000, 000RON
Conf. istoricului achizitiilor, fiecare procedura de licitatie publica deschisa initiata va avea intre 50 si 400 de loturi, FIECARE MEDICAMENT REPREZENTAND UN LOT SEPARAT. Nu se cunosc informatii despre fiecare lot in parte. OFERTA VA PUTEA FI DEPUSA PENTRU UNUL SAU MAI MULTE LOTURI.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
se vor incheia acorduri cadru care sa acopere necesarul de medicamente pentru anul 2012 - 2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
PROCEDURA DE ATRIBUIRE: LICITATIE PUBLICA DESCHISA;CRITERIUL DE ATRIBUIRE: PRETUL CEL MAI SCAZUT;CERINTE DE CALIFICARE SI SELECTIE: *Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, *Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010, *Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, *Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, *Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, *Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, *Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, *Autorizatie de punere pe piata a medicamentului, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, *Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente, eiberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, *Unde este cazul: Autorizatii pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, *Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, *Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, *Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia de medicamente, *cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei, *Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate de autoritatea contractanta, *Certificat SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: anaf.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.securitatea-muncii.ro; www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2012 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer