Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente.


Anunt de participare numarul 134017/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii, Tel. +40 230564067, In atentia: GAFITESCU PETRU, Email: [email protected], Fax: +40 230562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Radauti , Str. Calea Bucovinei nr. 34A , Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 870 si 2, 263, 049RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente impartite in 177 loturi conform Anexei 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
15884000-8-Alimente pentru nou-nascuti (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33696000-5-Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente impartite in 177 loturi conform Anexei 1.Cantitatile se regasesc in ANEXA 1 pentru fiecare lot din caietul de sarcini, respectivcantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimata si respectiv garantia de participare solicitata pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 870 si 2, 263, 049RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Sesolicita garantie de particiapre in sumatotala de22817, 5 lei , impartitape177 loturi ( conform anexei 1 atasate) , valabilitate 60 de zilede la data limita de depunere a ofertelor .Se potdepuneoferte pentru un lotsaumaimulte.In acest caz garantiadeparticiparecetrebuiedepusaesteegalasumagarantiilor departiciparesolicitatepentrufiecarelotconformanexei1 atasate .In cazul depuneriofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depusgarantia de participare.Nedepunerea garantiei departicipare atrage descalificareaofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei adica 60 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G. 925/2006In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor cevaavea locin SEAP .Ofertantii care dovedesc prin documentestatutul de I.M.M. beneficiaza dereducerea cu 50%a cuantumuluigarantieide participare ( art.16 din Legea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conf. cu art.33 , alin.3 din HG925/2006. -este de 5% din valoarea contractuluisubsecventfara TVA.Modalitati de constituire: Conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;depunerea sumei in numerar la caseriaautoritatiicontractante; -prin ordindeplatain contul autoritatii contractante, cod fiscal 4327367 cont RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti) .In situatia in caregarantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se vautilizaFormularul 9.Garantia va fi irevocabila, si se vaexecuta neconditionat, respectiv la prima cererea beneficiarului , pe bazadeclaratieiacestuiacu privire la culpapersoanei garantatein situatia incadrarii in prevederile ar.91 din H.G. 925/2006Garantia de buna executie se constituie daca contractul subsecventdepaseste 10 000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenitedin contractul cuCasa de Asigurari de Sanatate Suceava si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratieprivindegibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12Asi/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
- omit sa completeze si saataseze formularul
- nu ataseaza formularul completat corect si integral.
Cerinta nr.2
Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular12B.
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul;
- nu ataseazaformularul completat corect si integral
Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular12D
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul;
- nuataseaza formularul completat corect si integral
Cerinta nr.4
Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1din OUG34/2006 completare formular12E
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul formularul- nu ataseazaformularul completat corect si integral
Cerinta nr.5
Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Formularul 3.
NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt:
-Manager: ing. Dorin Tibeica
-Director finaciarcontabil: Ec. GafitescuRodica Lacrimioara.
-Farm. Neauciuc Ana Maria
-Sef.comp.achizitii Ing.Gafitescu Petru Cerinta nr.1
Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalulin conf. cu Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrulacestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc sa transmita la sediul autoritatii contractante , pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice /fizicestraine-documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare traduse si legalizate.
Cerinta nr.2
Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Natioanala a Medicamentului , in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1964/2008pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionareaunitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro demedicamente persoanele juridice care detin o autorizatiede fabricatie pentru distribuirea produselorproprii acoperite de acestaautorizatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile.Autorizatie de punere pe piatasau declaratia ofertantului pe propria raspunderedin care sa rezulteca detine Autorizatia de punere pe piata pentru lotul/loturileofertate, in termen de valabilitate .(se vacompleta nr. autorizatiei de punere pe piata)
Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1293/17.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art 55(2) din OUG34/2006 vafi publicat anuntul de participarein SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care vor exista propuneri financiare egale pentru ofertele clasate pe primul loc , autoritatea contractanta va solicita clarificariprin intermediul SEAP , in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintaconform art 256 2 alin.2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.juridic al autoritatii contractante.
Adresa postala: Radauti , Str. Calea Bucovinei nr. 34A , Jud. Suceava., Localitatea: Radauti, Cod postal: 724500, Romania, Tel. +40 230564067, Email: [email protected], Fax: +40 230562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer