Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 137004/29.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ADMINISTRATIV - BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 760669955, In atentia: DAIANA IOAN, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon -B-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1 , Bucuresti, Romania, Cod postal 011863
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 127, 048.73RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si de fondurile disponibile, se vor incheia contracte pentru o perioada de min. 1 luna, max. 12 luni. Cantitatile minime ce se estimeaza a fi achizitionate pentru o perioada de 12 luni sunt precizate pentru fiecare lot in parte in cadrul Caietului de Sarcini, in coloana ?Cant.min. acord cadru?
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor incheia contracte in functie de necesitati si de fondurile disponibile. Valoarea minima si maxima estimatace pot fi solicitate pe durataacordului cadru este intre 429514.74 RONsi 2127048.73 RON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente, conform caiet de sarcini atasat prezentului anunt de participare, publicat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 127, 048.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este 28489.61 RON si este precizat pentru fiecare lot in parte. Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata pentru cantitatea maxima din acordul cadru, respectiv: mai mica de 2% din valoarea estimata, cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta conf. art. 278^1 din OUG 34/2006; in cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, aceasta va reprezenta suma garantiei de participare pentru fiecare lot ofertat.Perioada de valabilitate - 90 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei) Modul de constituire: conform HG 925/2006 Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM. Garantia de participare se va constitui numai in lei. cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria Sector 1 pentru contractele subsecvente care depasesc valoarea in lei echivalent a 125.000 de euro se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, conform prevederilor art.89 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract cadru CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata) Se completeaza Formularul 1- Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta; Ghemigian Adina Mariana; Pecsi Saftica; Boc Mariana; Popescu Steliana; Staicu Bogdan; Ioan Daiana; Breuscan Bianca Elena; Agafitei Mihaela; Hortopan Dan Cristian; Corneci Marioara Cristina; Goldstein Andrei Liviu.
- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine: * Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat - copie conform cu originalul .
* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale - copie conform cu originalul. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei - copie conform cu originalul.Nota: neindeplinirea conditiei referitoare la existeta codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
- Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.- Autorizatie de punere pe piata a medicamentului, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului - copie conform cu originalul- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente, in care se precizeza sediul pentru care este valabila, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii - copie conform cu originalul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant, inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: Declaratie pe proprie raspundere - Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in distributia de medicamente in sistemul sanitar:
* Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - formular 9, pentru obiectul supus achizitiei;
* Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia
de medicamente;
* Cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr. runde: 1; durata rundei: o zi-proces repetitiv de ofertare, pe suportul tehnic oferit de SEAP.-participa doar operatorii economici care au depus oferte admisibile.-Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala pentru cantitatea maxima din acordul cadru pentru fiecare lot. Ofertele depuse nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior.-Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Se va vedea in orice moment cea mai buna oferta de pret. Se va finaliza licitatia electronice chiar daca nu se introduc preturi noi.-Informatii relevante se obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro) .-Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte au preturile egale, pentru departajare comisia de evaluare stabileste castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1227/11.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S15-023628 din 24.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare, comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic in cazul utilizarii criteriului ?pretul cel mai scazut?. Daca si preturile de pornire au fost egale, se va solicita o noua oferta de pret operatorilor economici care au depus ofertele cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon
Adresa postala: B-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. +40 213172041/261, Email: [email protected], Fax: +40 318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 10:22