Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 137247/07.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Marina Gontariu, Tel. +40 21/5992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 21/5992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 469, 736 si 20, 764, 444.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar existent pe perioada derularii acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nrcrtDenumire produsUMCant. estimataCant. estimatalotctr. subsecventacord cadru 24 luni1 lunaminim- maximminim - maxim1 CARVEDILOL 6.25 MG CPR cpr 500 1.500 12.000 36.000
2 CEFTAZIDIM 1G
pulbere pentru sol. Inj/perf. flacon 500 1.300 12.000 31.200
3 CEFTRIAXON 1G
pulbere pentru sol. Inj/perf. flacon 1.500 2.500 36.000 60.000
4 CEFUROXIM 1.5 G
pulbere pentru sol. Inj. I.V./perf. flacon x 15ml flacon 8.000 12.000 192.000 288.000
5 EPTACOG 1 mg flacon 6 18 144 432
6 FLUCONAZOL 2 MG/ML- flacon 50ML flacon 100 200 2.400 4.800
7 HIDROCORTIZON NASUCCINAT 100mgliof.+ solv. Pt sol.inj- flac. x 2ml flacon 2.000 4.000 48.000 96.0008 IOPAMIDOL 370mg/mlflacon x 100ml flacon 200 400 4.800 9.600
9 IOPAMIDOL 370mg/ml flacon x 200ml flacon 350 600 8.400 14.400
10 IOPAMIDOL 370mg/ml flacon x 75 ml flacon 80 130 1.920 3.120
11 LACTULOZA- lichid oral - 67% - flacon x100ml flacon 100 250 2.400 6.000
12 LEVOFLOXACIN 5mg/ml - flac. 100ml flacon 400 800 9.600 19.200
13 LIDOCAINA CLORHIDRAT100mg/10ml(1%)- fiola x10ml fiola 3.000 5.500 72.000 132.000
14 LINEZOLIDsol. Perf. 2mg/ml - punga x300ml punga 450 900 10.800 21.600
15 MACROGOL 4000+SULFAT DE NA+NAHCO3+NACL+KCL plic 800 2.000 19.200 48.000
16 NALBUFINA 20 mg/2ml - fiola x2ml fiola 500 1.500 12.000 36.000
17 ONDANSETRON 8mg -2mg/ml fiola x 4ml fiola 350 1.000 8.400 24.000
18 PANTOPRAZOL cpsx 40mg cps 3.500 6.500 84.000 156.000
19 PIPERACILINA TAZOBACTAM cu EDTA 4, 5mgpulb. Pt. sol. Inj./perf -Flac. 50ml flacon 1.000 1.800 24.000 43.200
20 Punga tricamerala cu taurinasi electrolitipt nutritia parent totala cu administrare centrala 1970 ml punga 60 180 1.440 4.320
21 Punga tricamerala cu taurina fara electrolitipt nutritia parent totala 1477 ml punga 60 180 1.440 4.320
22 Punga tricamerala cu taurinasi electrolitipt nutritia parent totala cu administrare periferica 1206 ml punga 80 200 1.920 4.800
23 SACI CLISMA*5% glicerina* 2000 ml sac 20 40 480 960
24 SOL. PERF DE VITAMINE HIDROSOLUBILEconc. Pt. emulsie perf. fiola 200 500 4.800 12.000
25 SOL.PERF. DE VITAMINE LIPOSOLUBILELiof. Pt. sol. Perf. fi\ola 200 500 4.800 12.000
26 STREPTOKINAZA 1.5MIL flacon 4 18 96 432
27 SUGAMADEX 100mg/ml flac. X 2ml flacon 20 50 480 1.200
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 469, 736 si 20, 764, 444.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. 79, 202. 1.666, 083. 8.028, 004. 32.716, 805. 11.910, 246. 873, 127. 2.774, 408. 8.978, 889. 24.356, 1610. 2.286, 6511. 158, 4012. 14.256, 0013. 2.244, 0014. 34.631, 2815. 3.556, 8016. 3.232, 8017. 1.605, 6018. 1.435, 2019. 17.681, 7620. 9.492, 3421. 8.228, 3022. 6.698, 8823. 286, 0824. 943, 2025. 968, 4026. 4.510, 0827. 4.045, 80(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru), valabila 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;sa prevada modul de executare a platii garantiei;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 . sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS+BUGET DE STAT+PROGRAME NATIONALE DE SANATATE +PROGRAME DE CERCETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularulnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularului nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Formularuluinr. 11
Persoanele cu functie de conducere in cadrul Autoritatii Contractante:
Ministrul Sanatatii Vasile Cepoi
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blindu
Sef Birou Achizitii Marina Gontariu
Farmacist Primar Simona Firulescu
- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 4
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr. 6 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru
confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de
Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationalaa Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializarepentru produsul/produsele ofertat/ofertate, (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant), in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu legea nr. 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?
- recomandare pentru produse similare (de la unitatile mentionate in declaratia privindlista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani., in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006-Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.- Autorizatie de Punere pe Piata ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului.
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza 1 runda de ofertare (24 ore)Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr. de participanti inscrisi.Elementul care va face obiectul ofertei: Pretul unitar la destinatia finala /UM (cpr., fiola, etc. fara TVA)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10965
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile calendaristice inepand cu ziua urmatoare luarii la cunostnta despre un act al Autoritatii Contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr.8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 14:48