Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente.


Anunt de participare numarul 145790/14.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTI
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. +40 0230564067, In atentia: GAFITESCU PETRU, Email: [email protected], Fax: +40 0230562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Radauti , Str. Calea Bucovinei nr. 34A , Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 334, 306 si 2, 347, 313.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru loturile cu valabilitateaacordului cadru anull 2013seincheieunsingurcontract subsecvent cucantitatileminimesimaximeestimateegalecucelealeacorduluicadru .Pentrucelelalteloturic.mimim estimata=1/2 din c.minima estimata aacordului siceamaxima 0.7 dinceamaxima aacordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente impartite in 246 loturi conform Anexei 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33696000-5-Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente impartite in 246 loturi conform Anexei 1.Cantitatile se regasesc in ANEXA 1 pentru fiecare lot din caietul de sarcini, respectivcantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimata si respectiv garantia de participare solicitata pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 334, 306 si 2, 347, 313.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de particiapre in suma totala de 23721 lei , impartita pe 246 loturi ( conform anexei 1 atasate) , valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Se pot depune oferte pentru un lot sau mai multe.In acest caz garantia de participare ce trebuie depusa este egala suma garantiilor de participare solicitate pentru fiecare lot conform anexei 1 atasate .In cazul depuneriofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare.Nedepunerea garantiei de participare atrage descalificarea ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei adica 60 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G. 925/2006Garantia departicipare obligatoriusevapostainSEAP(scanata)panaladatalimitastabilitapentrudepunereaofertelorsivafiprezentatalasediudecatretotioperatoriieconomici .Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 din Legea 346/2004).In cazul costituirii garantiei departicipare intr-o moneda straina sevafolosicursul BNR (echivalentulleu/altavaluta)cu7 zileinaintededatalimitapentrudepunereaofertelor .Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conf. cu art.33 , alin.3 din HG925/2006. -este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modalitati de constituire: Conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante;
-prin ordin de plata in contul autoritatii contractante , cod fiscal 4327367 cont RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti ) .In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 9.Garantia de buna executie se constituie daca contractul subsecvent depaseste 10 000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din contractul cu Casa de Asigurari de Sanatate Suceava si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificatiofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul
-nu ataseaza formularul completat corect si integral.Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul;
-nu ataseaza formularul completat corect si integral
.Cerinta nr.3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12D
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul;
-nu ataseaza formularul completat corect si integral
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12E
Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
-omit sa completeze si sa ataseze formularul formularul
-nu ataseaza formularul completat corect si integralCerinta nr.5
Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Formularul 3.NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica
-Director medical: Dr.Radu Cezar Aurelian
-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.
-Farm. Neauciuc Ana Maria
-Sef.comp.achizitii Ing.Gafitescu Petru
Nota:
a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor
conf. Art. 9 (1) din 0rdinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerinta 1
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; mentionam ca ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la da limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta certificate constatatoare sau alte documente similare din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care acestia sunt stabiliti. Aceste documente se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere in limba romana. Traducerea va fi facuta de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei.
Cerinta 2
Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Natioanala a Medicamentului , valabilaladata limita de depunere a ofertelor , conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin o autorizatie de fabricatie pentru distribuirea produselor proprii acoperite de acesta autorizatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile.Autorizatie de punere pe piata sau declaratia ofertantului pe propria raspundere din care sa rezulte ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru lotul/loturile ofertate , valabilaladatalimitadedepunereaofertelor .(se va completa nr. autorizatiei de punere pe piata)
Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala aMedicamentului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare si atasare declaratie pe propria raspundere sau atasare autorizatie de punere pe piata (original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul depunerii ofertelor pentru mai multe loturi se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sub forma de tabel scanat informat pdf , din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor a autorizatieide punere pe piata pentru loturile ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5530/12.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S095-161739 din 17.05.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care vor exista propuneri financiare egale pentru ofertele clasate pe primul loc , autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis .Documentele decalificarevor fiatasateinSEAPincadrulprimuluilotpentrucaresedepune oferta ONLINE.Acordurile cadru sevorincheianumaipentru anul 2013pentrumedicamentelecefigureazainlistanationaladeachizitiecentalizata , pentrucelenecuprinseinlistaacordurilecadrusevorincheiapentru17 luni , detaliilefind cuprinseinANEXA 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art 256 2 alin.2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Copatimentuljuridic al Spitalul Municipal ?Sf. Doctori Cosma si Damian ? Radauti
Adresa postala: Radauti , Str. Calea Bucovinei nr. 34A , Jud. Suceava, Localitatea: RADAUTI, Cod postal: 724500, Romania, Tel. +40 230564067, Email: [email protected], Fax: +40 230562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer