Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 148046/20.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrescu, Tel. +40 243236100, Email: [email protected], Fax: +40 243236100, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia, strada Decebal, nr.1
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 679, 413 si 1, 132, 355RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui lunar , trimestrial, in functie de buget si de necesitatile efective ale autoritatii contractante.Valoarea celui mai mare contract subsecvent :113235.50 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim si maxim al cantitatii de produse ce se poate achizitiona prin acordul cadru sunt conform Anexei nr. 1 la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 679, 413 si 1, 132, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 2% din VALOARE MAXIMAestimata, fara TVA: 22646 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire algarantiei de participare: 1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta safiind stabilita castigatoare, sau refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate aofertei. - In cazul fiecarui lot in parte, autoritate contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata decatre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 si alin.1(renuntarea la contestatia formulata) din OUG nr.34/2006. . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta deart.16 al.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.N.U.A.S.(PROGRAME DE SANATATE )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(art.180) - Cerinta obligatorie: se va completa Formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006-Cerinta obligatorie: se va completa Formularul 2
3.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006? - Prezentarea si completareaFormularului nr. 3
Lista persoanelor care in intelesul art. 69? indice 1?? din O.U.G. nr.34/2006 actualizata cu modificarile si compltarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SLOBOZIAla data de 04.11.2013:
-Dr.Pravat Marcela ?presedinte comisie evaluare
-Ec.Cilibeanu Niculae ?membru comisie evaluare
-Insp.Dumitrescu Daniela-membru comisie evaluare
-Farm.Gutu Mihnea-membru comisie evaluare
-Farm.Strezoiu Ciprian-membru comisie evaluare
4. Declaratie privindcalitatea de participant la procedura- Prezentarea si completareaFormularului nr.45. ?Certificatului de participare cu oferta independenta?conform Ordinului nr. 314/2010- Prezentarea si completareaFormularului nr.5
6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut, termenul limita de depunere a ofertelor".In cazul cand certificatul nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG nr.925/2006.- in original , sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei . Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut, termenul limita de depunere a ofertelor". In cazul cand certificatul nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG nr.925/2006-in original , sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal 1.-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Cerinta obligatorie in SEAP-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.2.-Declaratie pe propria raspundere prin care se confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerului Sanatatii/ in baza art 4 alin 3 it b din HG 734/2010 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale
3.-Autorizatia de distributie eliberata de MS -Agentia Nationala a Medicamentului - Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati dedetinere(depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract, a medicamentelor de uz uman prin prezentarea Autorizatiei de distributie eliberata de MS ?ANM. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modif.si complet. ulterioare si O.M.S nr.1964/2008 pt aprobarea normelor privind infiintarea, organiz si functionarea unitatilor de distributie de medicamente de uz uman
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara si cifra medie de afaceri, in obiectul contractului, pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2010, 2011, 2012);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea si completarea Formularului 6(Informatii generale) din care sa rezulte: datele de identificare ale operatorului economic si cifra medie de afaceri , in obiectul contractului , pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2010, 2011, 2012);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent- copie conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea si completarea Formularului 7- Pentru certificatele/documentele care contin informatii exprimate in alte monede decat leul, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a RomanieiCertificat privind standardele de asigurare a calitatii pentruofertant emise de organisme abilitate, in termen de valabilitate ladata limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care in urma intocmirii clasamentului conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertare in plic inchis.-. Documentele de calificare, oferta tehnica si oferta economica vor fi PREZENTATEIN FORMAT ELECTRONICIN SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.-Toate comunicarile catre Autoritatea contractanta se vor face in forma scrisa si vor fi transmise prinfax, posta sau curierat, cu confirmare de primire.-Raspunsurile la clarificari se vor publica de catre Autoritatea contractantala adresa www.e-licitatie.ro.-Prezentul acord cadru va inceta de plin drept conform O>U>G>nr.71/2012 si a Ordinului nr.1292/18.12.2012 pentru aprobarea normelor metodologice pentru achizitia publica centralizata , la nivel national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depun al contestatieiincepe cu ziua urmatoare luari la cunostinta de catre contestator despre actul A.C pe care acesta il considera nelegal, cf. art. 256.2 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile uterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia - Birou achizitii
Adresa postala: Srada Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel. +40 243236100, Email: [email protected], Fax: +40 243236100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer