Licitatie Publica - acord cadru de furnizare medicamente antiepileptice
Anunt de participare numarul 147113/10.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Nelli Simon, Tel. +40 0265213967, Email: [email protected], Fax: +40 0265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare medicamente antiepileptice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG.MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 990.8 si 695, 779.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1 OCT DEC 2013, CS 2 IAN IUN 2014, CS 3IUL DEC 2014, CS 4 IAN SEPT 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE 3 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661300-4 - Antiepileptice (Rev.2)
33661500-6-Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A SE VEDEA IN ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 990.8 si 695, 779.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum total in valoare de 12524.03 RON, impartita pe loturi conform ANEXEI B.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul respingerii unei contestatii se va calcula pentru fiecare lot in parte in conditiile art.278ยน lit. c) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ulterioare.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de depunerea ofertelor de catre BNR.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181. se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- depunerea la casierie a unor sume in numerar- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.- In baza art.89 alin.3 din HG 925/2006, autoritatea contractanta nu va solicita constituirea garantiei de buna executie in cazul in care valoarea unui contract subsecvent este mai mica decat 135.000 Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE PENTRU SPITAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire:
?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
2)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
3)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Dr. Ovidiu Butuc - manager Ec. Pop Sorin Aurelian ?Director financiar-contabil Butiurca Manuela- Farmacist sef Simon Nelli- sef irou achizitii publice Cons.jr. Nemes Ibolya Podar Eniko- consilier juridic Grigore Camelia ? referent Birou Achizitii Publice
Avand in vedere ca spitalul nu se afla in subordinea autoritatilor locale, nu se mentioneaza persoane din aceste autoritati.
S-a avut in vedere modificarea art. 691de Legea 279/2011.
III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in una din urmatoarele forme : original, copie legalizata sauin copie certificata pentru conformitate cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.respectandu-se prevederile art. 183 dinOrdonanta de urgenta a modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si Autorizatia de Punere pe Piata a produsului - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, document solicitat in baza prevederilor ordinului ministrului sanatatii publice n.895/20.07.2010
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legali1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in una din urmatoarele forme : original, copie legalizata sauin copie certificata pentru conformitate cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.zate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea ultimului bilant contabil inregistrat-2012, vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea ultimului bilant contabil inregistrat, vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG.MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O PERSOANA DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT SI UN REPREZENTANT UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ACORDUL CADRU SE VA INCHEIA CU MAXIM 3 OPERATORI ECONOMICI. iN CAZUL INCARE EXISTA 2 SAU MAI MULTI OFERTANTI AFLATI PE PRIMUL LOC CU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTORA REOFERTAREA IN PLICURI INCHISE SI SIGILATE.cLASAMENTUL FINAL SE VA STABILI IN URMA PRETURILOR OBTINUTE PRIN REOFERTARE.iN CAZUL IN CARE OFERTANTII AFLATI PE LOCURILE 2SI 3 VOR OFERTA PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTORA REOFERTAREA IN PLICURI INCHISE SI SIGILATE, INSA CLASAMENTUL FINAL SE VA STABILI IN URMA PRETURILOR OBTINUTE FARA AFECTAREA CLASAMENTULUI OFERTANTILOR AFLATI PE LOCURI SUPERIOARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG.MURES SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.GHEORGHE MARINESCU nr.50, Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265213967, Email: [email protected], Fax: +40 265213967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 12:27