Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare medicamente antiinfectioase


Anunt de intentie numarul 26540/15.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare medicamente antiinfectioase
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21, municipiul Suceava, cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 521, 732.5 si 6, 260, 790RON
Achizitie de medicamenteantiinfectioase, conform caietului de sarcini-47 loturi.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.12.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Sursa de finantare CJAS Suceava- buget asigurarisi UPU accize.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achiz. -Licitatie Deschisa Online.Se va incheia un A.C. de achizitie publica ptr. o perioada de 12 luni. Garantia de participare se constituie ptr. fiecare lot in parte(se regaseste in Anexa B). Termenul de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul de primire al ofertelor. Gar.de particip.se va const.conf. art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006.Cuantumul ce se ret.conf. art.2781 din OUG 34/2006 este: lot. 5= 3040, 80 lei, lot. 8= 1442, 87 lei, lot.11= 5225, 04 lei, lot.12= 2740, 80 lei, lot.18=2080, 80 lei , lot.19= 1737, 60 lei, lot.21 =4499, 47 lei, lot.24=1488, 00 lei , lot.25= 1584, 00 lei, lot.34= 4274, 69 lei, lot.36= 1427, 28 lei, lot. 39= 2462, 40 lei. Criteriul de atribuire- pretul cel mai scazut.Crit.de calif. si selectie: decl. priv. eligibilitatea, decl.priv.neancadrarea in prev. art. 181, decl. conf.art. 69' din O.U.G. nr.34/2006, certif.de particip. la licit., conf. Ord.ANRMAP 314/2010, Certif.Constatator emis de O.R.C..Pers. cu fct.de decizie din cadrul autorit. contract.in ceea ce priv. organiz., derularea si finaliz.proced. de achiz.: -Anexa Form.nr. 69'.Ofertantul va elabora of.tehnica astfel incat acesta sa respecte in totalitate cerintele prev. in C.Sarcini.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer