Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente antineoplazice
Anunt de participare numarul 136225/02.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA ONCOHELP
Adresa postala: STR. C. PORUMBESCU, NR 59, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300239, Romania, Punct(e) de contact: SERBAN MIRCEA NEGRU, Tel. +40 0356460995, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0356460996, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Asociatia Oncohelp Timisoara, Str. Ciprian Porumbescu, nr. 59
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 243.11 si 16, 780, 974.07RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1 IUNIE= 2397282, 01 RON; CS 2 IULIE= 2397282, 01 RON; CS 3 AUGUST= 2397282, 01; CS 4 SEPTEMBRIE=2397282, 01 RON; CS 5 OCTOMBRIE=2397282, 01 RON; CS 6 NOIEMBRIE=2397282, 01 RON;CS 7 DECEMBRIE= 2397282, 01 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare medicamente antineoplazice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 Loturi, Detalii in anexa B Informatii privin loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 243.11 si 16, 780, 974.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GB este de 167809, 74 lei, def pe lot. cf anexei B Infor. privind lot.Red. 50%pentru IMM-uri def. conf. Lg 346/2004 rep.Pt.a beneficia de red de 50 %, societ participanta la proced de achiz va prez impreuna cu GB si actul dov. conf. art. 7 din Lg. nr. 346/2004, actualiz, respectiv Form. " Decl. prv incadr in categ. IMM- Anexa 1 la Lg nr. 346/2004 actualiz.In cazul in care of a constit GB la proced de achiz publica in calitate de IMM-( 50% din val GB)si nu face dov. ca este IMM conf alin prec, of. va fi resp.la deschidere.Pt a se putea prevala de prev art. 16 alin. 2 din Lg. nr. 346/2004 priv stimul infiintarii si dezvolt IMM toti membrii unei asoc vor avea oblig prez decl. priv incadrarea in categ. IMM. Modul de constit. a GP : SGB ( in orig) in fav. AC elib de o banca din RO sau, dupa caz de o banca din strainatate - Form. nr. 11, OP cu conditia confirm. acesteia de catre banca emitenta pana la data desc.of. in contul IBAN-RO65BTRL03601205607978XX.Per de valab a GB: 90 de zile de la term. limita de primire a of.GB se ataseaza de plicul ext. al of.Of care nu prez. dov GB constit in cuantumul, forma si avand per. de valab solic mai sus nu se vor deschide, fiind respinse la desc. Aceste of. vor fi returnate cu plic. nedeschise.Cf.art. 80 din OUG 34/2006 toate of. dep. pana la term. limita de dep. a of. se deschid - art 172 din OUG 34/2006 se returneaza nedeschise of. decla intarziate sau dupa term. limita de depunere/primire a of.precum si acelea care nu sunt insotite de GP. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solic.in doc de atrib cf. art. 33 alin 3 lit. b, din HG 925/2006. In conf cu prev.art 87 din HG NR. 925/2006, actualiz, AC are dreptul de a retine GB.In cazul unei contest daca CNSC resp contest depusa, AC va retine din GP cuantum. stabilit in conf cu art 278^1 din OUG 34/2006, actualiz. GB se va restitui in conf cu art 88 din HG 925/2006, actualiz. In cuantum de 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA, si se constituie prin : Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului ; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5 % din pretul ctr. sau Scrisoare de garantie bancara cf. Form. nr. 19( model anexat). Reducere 50% pentru IMM- uri definite cf Legii 346/2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2, din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM- urilor , toti membri unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ? resurse financiare alocate de Casa de asigurari de sanatate pentru programul national de oncologie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neancadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent , care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ? conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele. original, copie legalizata copii semnate si stampilate ? conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante valabil la data deschiderii ofertelor. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, ( persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager: Conf. Dr. Negru Serban, Director medical: Dr. Sirbu Daniela, Director economic: Tingau Mihai, Consilier juridic: Bogdan Camelia.Declaratie privind calitatea de participant. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie), persoane juridice/fizice straine- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenente din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care oferantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ? conform cu originalul?.Ceinta obligatorie: Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator, copie. Nota: In cazul in care ofertantul este producator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere. In cazul in care ofertantul este castigator, nici o plangere de schimbare a valorii ofertei nu va fi luata in considerare pe motivul unor erori sau omisiuni in obligatiile ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani
Informatii privind subcontractantii , daca e cazul
Informatii privind asociatii ( daca este cazul)
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 11:00
Locul: Asociatia Oncohelp Timisoara, Str. Ciprian porumbescu, nr. 59.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Oncohelp Timisoara
Adresa postala: Str. Ciprian Porumbescu, nr. 59., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300239, Romania, Tel. +40 0356460995, Fax: +40 0356460996
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 23:27