Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE


Anunt de participare numarul 146724/21.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01171, Romania, Punct(e) de contact: Florica Vasile, Tel. +40 0213188949, Email: [email protected], Fax: +40 0213188937, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Spitalul Clinic FilantropiaBd. Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 546.28 si 688, 217.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: : Lunar sau trimestrial in functie de FONDURILE de la CASMB pentru Programul National de Oncologie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare ANTINEOPLAZICENr. Lot/Den. comerciala/ U/M /Cant min/ Cant max1Cisplatinumflac 10mg80/400
2Cisplatinumflac 50mg80/4003Docetaxelumflac 20mg40/240
4Docetaxelumflac 80mg40/240
5 Doxorubicinum Caelyxflac 20mg1/40
6 Doxorubicinum Caelyxflac 50 mg1/40
7 Doxorubicinum Myocetflac50mg1/40
8 Methotrexatumflac 50mg25/400
9 Paclitaxelumflac 30mg160/800
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 546.28 si 688, 217.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantia de participare este de LOT 1 = 99 lei; LOT 2 = 255 lei; LOT 3 = 485 lei; LOT 4 = 2728 lei; LOT 5 = 849 lei; LOT 6 = 2123 lei; LOT 7 = 2438 lei; LOT 8 = 93 lei; LOT 9 = 1255 lei, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata.Valabilitatea garantiei de participare :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor(cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei). Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul IBAN de garantii in care se poate face viramentul este: RO45TREZ7015006XXX012143 deschis la Trezorerie sector 1. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art. 278^1/ OUG34/2006. Nota: Echivalenta leu/alta valuta pentru garantia de participare depusa va fi cel stabilit de BNR inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Este permisa constituirea garantiei prin toate modalitatile prevazute la art.90 dn HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI de la CASMB pentru Programul National de Oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea? conform Formularului 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 2
Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, ? conform Formularului 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conformFormularului5
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof. Dr. Gheorghe Peltecu ? Manager; Ec. Mioara Burcea - Director Financiar Contabil; Dr. Mircea Dragos Median ?Medic primarSectie Oncologie.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularului6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social
Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilit termenul de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , care sa contina date reale/actualela data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?)
Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentareapentru conformitate, documentul (certificatul) in original/ copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.( xerocopie semnata si stampilata ?conformcu originalul??)
Autorizatie de functionare a firmei emisa de M.S.P (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?)
Nota: Solicitam tuturor ofertantilor participantidepunerea certificatului Constatator si a autorizatiei de functionareemisa de M.S.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
(din care rezulta cifra de afaceri globala pt ultimii 3 ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ
Cel putin un certificat/document sau o recomandare emisa sau contrasemnata de beneficiar, care sa confirme livrarea de produse similare efectuate in ultimii 3 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare.Completarea declaratiei pe proprie raspundere si a tabelului din cadrul Formularului 7, cuprinzand valori, perioade prestate, beneficiari/cantitatiOriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul reofertarii il constituie pretul ofertei.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Data, ora inceperii si perioada rundei electronice vor fi comunicate in SEAP in timp util celor indreptatiti sa primeasca informatiile. Licitatia electronica se va desfasura in SEAP, si va cuprinde o runda de licitatie electronica care se va desfasura pe o perioada de 1(una) zi lucratoare. Operatorii economici ofertanti trebuie sa fie certificati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante: biblioteca/amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si reprezentantii autorizati ai fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale In cazul in care in urma fazei finale de licitatie electronica se constata ca exista oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departaj, doar op.ec clasati pe primul loc si care au preturi egale. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire -pretul cel mai scazut.Pentru ofertantii din categoria IMM?urilor : - pot participaofertanticuprinsi in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepandcu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta, conform art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ? Jurist Manole Magdalena
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr.11 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011171, Romania, Tel. +40 213188949, Email: filantropí[email protected], Fax: +40 213188949
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer