Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare Medicamente Antineoplazice si imunomodulatoare
Anunt de participare numarul 142427/09.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Vitos Hajnal, Tel. +40 372661265, Email: [email protected], Fax: +40 372661265, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare Medicamente Antineoplazice si imunomodulatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 612, 968.75 si 1, 225, 937.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contr. subs. se va face functie de necesitatile autoritatii si fondurile disp. pe toata per. de valabilitate a acordului cadru. Se va incheia 2 contr. subs., 1. contr. subs. de la data semnarii contr. pana la 31.05.2013, val. min. est.: 297859, 23 lei, val. max.est.: 612968, 75 lei; 2.contr. subs. de la 01.06.2013-30.06.2013, val. min. est.: 315109, 52 lei, val. max.est.: 612968, 75 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de Medicamente pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice - Medicamente Antineoplazice si imunomodulatoare, necesare pentru Sectia de Oncologie al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimative pentru acordul cadru conform Caietului de sarcini si Anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 612, 968.75 si 1, 225, 937.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este specificata aferenta pentru fiecare lot aparte in Anexa B. In cazul in care ofertantul se incadreaza incategoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2)din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificareasi completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Cuantumul garantiei de participare pentru lotul a carui valoare estimativa depaseste echivalentul in lei a 15.000 euro, ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conf cu prevederile art 278 1din OUG 34/2006. - Gar. de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. Cont RO71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Data la care se va face echivalenta garantiei de participare este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, calculat la cursul de referinta lei/euro BNR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVAGarantia de buna executie poate fi constituita conform art. 90 dn HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoeria M-Ciuc
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDaca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?2)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnata3)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnataDaca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestiaCompletarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Certificat de participare cu oferta
independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundere privind
neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire: dr. Demeter
Ferenc manager, dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar-contabil, as.pr. Domokos Ildiko ? dir. Ingrijiri, jr. Marton
Judit ? jurist, Csaszar Erika sef serviciu achizitii publice, Vitos Hajnal-referent de specialitate, Lakatos Marta-informatician, Veres Sarolta-farmacist, Szabo Anita Krisztina-farmacist general, Szocs Laura-Hermina - asistent medical) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari
prin Legea nr.337/2006, OUG nr.77/2012 cu modificarile si completarile ulterioare? 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si obiectul prezentei achizitii, precum si datele din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din
tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia1. Autorizatia de distributie angro eliberata de MS ? Agentia Nationala a Medicamentului ?Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract, a medicamentelor de uz uman prin perezentarea Autorizatiei de distributie angro eliberata de MS-ANM. Actul normative care impune obligativitatea acestei autorizari ? Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii. Titlu XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si O.M.S. nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
2. Autorizatia de Punere pe Piata a produsului - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Actul normative care impune obligativitatea acestei autorizari: Legea 95/2006 (art. 700 al 1. si al. 2., art 730 al. 5.) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modif si complet ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr. 726/2004 al Parlamentului European si al Cons. Din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autoriz si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinary ? Regulamentului (CE) nr. 1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii cond. Autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar.
Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care
candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare din
Documentatia de atribuire ?? Informatii generale?? cu prezentarea cifrei de
afaceri pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru echivalenta
se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca
Nationala a Romaniei si in euro. Curs euro BNR: 31.12.2010 ? 1 euro =4, 2848 lei;31.12.2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.;31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4287
lei .Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire ?? Informatii generale?? cu prezentarea cifrei deafaceri pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru echivalentase va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BancaNationala a Romaniei si in euro. Curs euro BNR: 31.12.2010 ? 1 euro =4, 2848 lei;31.12.2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.;31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4287lei .Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului nr. 6 din fisierul Modele de formulare din
Documentatia de atribuire ??Declaratie privind Lista principalelor livrari de
produse efectuate din ultimii 3 ani??, continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta
va accepta certificate echivalente emise de
organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate
de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii:
- Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalent prin care se confirma certificare
sistemului de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului nr. 6 din fisierul Modele de formulare dinDocumentatia de atribuire ??Declaratie privind Lista principalelor livrari deproduse efectuate din ultimii 3 ani??, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privatiIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractantava accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentatede operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezileprezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii: - Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalent prin care se confirma certificaresistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 10:00
Locul: Sala de sedinta al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc, Str. Dr. Denes Laszlo nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertelor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toti reprezentantii care participa la sedinta de deschidere a ofertelor, vor avea Imputernicire scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Modalitatea de departajare al ofertelor cu aceleasi pret: In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.In cazul in care pe locul 2 si/sau 3 se vor clasa mai multe ofertanti cu preturi egale, se va solicita reofertare de catre acestia, insa pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, (respectiv locul 1 si/sau 2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str. dr. Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Tel. +40 732661265, Email: [email protected], Fax: +40 732661265
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2013 08:40