Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare Medicamente Antineoplazice si Imunomodulatoare


Anunt de participare numarul 144600/27.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Vitos Hajnal, Tel. +40 732500775, Email: [email protected], Fax: +40 266372137, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare Medicamente Antineoplazice si Imunomodulatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 196, 276.7 si 6, 392, 553.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui lunar sau trimestrial, in functie de fond buget si de necesitatile efective ale autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare Medicamente Antineoplazice si Imunomodulatoare necesare pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice. Contractele subsecvente se vor atribui lunar sau trimestrial, in functie de fond buget si de necesitatile efective ale autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimative pentru acordul cadru conform Caietului de sarcini si Anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 196, 276.7 si 6, 392, 553.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este specificata aferenta pentru fiecare lot aparte in Anexa B. In cazul in careofertantul se incadreaza incategoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16alin. (2)din Legea 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratiape propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexanr.1 la Ordonanta Guvernului nr.27/2006 pentru modificareasi completarea Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Cuantumul garantiei de participarepentru lotul a carui valoare estimativa depaseste echivalentul in lei a 15.000 euro, ce se va retine in cazul uneicontestatii se va calcula in conf cu prevederile art 278 1din OUG 34/2006. - Gar. de part se constituie conform art. 86(1) din HG 925/2006. ContRO71TREZ3515006XXX004081 Trezoreria M-Ciuc.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Data la care se vaface echivalenta garantiei de participare este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, calculat lacursul de referinta lei/euro BNR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenullimita de depunere a ofertelor. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent faraTVAGarantia de buna executie poate fi constituita conform art. 90 dn HG 925/2006 cu completarile si modificarileulterioare.Cont Garantie de buna executie: RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoeria M-Ciuc
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acordul-cadru se reziliaza pentru loturile care sunt incluse in lista medicamentelor conf. OMS nr. 658/2013, pentru care va organiza Ministerul Sanatatii licitatie centralizata, conf. OUG nr. 71/2012 si OG. Nr. 1292/18.12.2012 si va incheia acordurile-cadre centralizate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original - Formular 1.
- Declaratie privind Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea formularului 2. ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
- Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnata
- Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in copie stampilata conform cu originalul si semnata
- Depunere Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
- Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respective Dr. Demeter Ferenc - manager, Dr. Vitos Attila - director medical, dr. Csiki Csongor ? medic specialist, ec. Miklo;s Maria-Melinda - director financiar contabil, as.pr. Vízi Maria-Melinda - director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista, Csaszar Erika - sef serviciu achizitii publice, Vitos Hajnal - referent de specialitate, Lakatos Marta -informatician, Veres Sarolta - farmacist, Szabo; Anita Krisztina - farmacist general, Szocs Laura-Hermina - asistent medical, ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, precum si datele din acest document sa fie reale/actuale la datalimita de depunere a ofertelor - in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul
- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
?Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat: .
1. Autorizatia de distributie angro eliberata de MS ? Agentia Nationala a Medicamentului ?Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract, a medicamentelor de uz uman prin perezentarea Autorizatiei de distributie angro eliberata de MS-ANM. Actul normative care impune obligativitatea acestei autorizari ? Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii. Titlu XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si O.M.S. nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
2. Autorizatia de Punere pe Piata a produsului - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Actul normative care impune obligativitatea acestei autorizari: Legea 95/2006 (art. 700 al 1. si al. 2., art 730 al. 5.) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modif si complet ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr. 726/2004 al Parlamentului European si al Cons. Din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autoriz si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinary ? Regulamentului (CE) nr. 1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii cond. Autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar.
Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Justificarea solicitarii de prezentare al Autorizatiei de Punere pe Piata emisa de Ministerul Sanatatii: L95/2006 privind reforma in domeniul sanatatiiart. 700 (1) Nici un medicament nu poate fi pus pe piata in Romania fara o autorizatie de punere pe piata emisa de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, in conformitate cu prevederile prezentului titlu, sau fara o autorizatie eliberata conform procedurii centralizate. Modificat de punctul 3 art. I din Ordonanta de Urgenta 72/2010 ?In tot cuprinsul legii, sintagma "Agentia Nationala a Medicamentului (ANM)" se inlocuieste cu sintagma "Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular de informatii generala, cu prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular de informatii generala, cu prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCertificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 10:00
Locul: Compartimentul Achizitii Publice, Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezantatii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toti reprezentantii care participa la sedinta de deschidere a ofertelor, vor avea Imputernicire scrisa, prin carereprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuireacontractului de achizitie publica. Modalitatea de departajare al ofertelor cu aceleasi pret: In cazul in careexista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicitaacestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prinreofertare.In cazul in care pe locul 2 si/sau 3 se vor clasa mai multe ofertanti cu preturi egale, se va solicitareofertare de catre acestia, insa pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorulclasat pe locul anterior, (respectiv locul 1 si/sau 2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str. Dr. Denes Laszlo nr. 2., Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Tel. +40 732661265, Email: [email protected], Fax: +40 266372137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer