Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic


Anunt de participare numarul 137447/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Csaszar Erika, Tel. +40 745630251, Email: [email protected], Fax: +40 266372133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Jud de Urg
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia spitalului, str Dr. Denes Laszlo nr 2
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 546, 788.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de medicamente antivirale pentru uz sistemic necesare tratamentul bolnavilor cu infectie HIV SIDA si tratamentul postexpunere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B si a caietului de sarciniNr. OBIECTUL CONTRACTULUI
lot1 Zidovudine sol inj 100 mg
2 Zidovudinum sol 60 ml
3 Zidovudinum 100 mg compr
4 Lamivudinum sirop 240 ml
5 Lamivudinum 150 mg caps
6 Didanosinum 250 mg caps
7 Didanosinum 400 mg caps8 Stavudina 30 mg9 Stavudina 40 mg
10 Abacavirum 300 mg
11 Abacavirum sirop
12 Lamivudinum 150 mg + Zidovudinum 300 mg compr
13 Abacavirum 600 mg + Lamivudinum 300 mg compr
14 Tenofovirum 245 mg
15 Emtricitabinum 200 mg
16 Zidovudina 300 mg + Lamivudina 150 mg +Abacavir 300 mg compr
17 Nevirapina 200 mg compr
18 Nevirapinasirop 1flc x 240ml- 50mg/5ml
19 Efavirenz 600 mg
20 Etravirina 100 mg
21 Ritonavir 100 mg
22 Saquinavir 500mg cp
23 Fosamprenavir compr 700 mg
24 Fosamprenavir sirop 50mg/ml, 225 ml
25 Lopinavir 200 mg + Ritonavir 50 mg
26 Lopinavir+ Ritonavirsirop
27 Atazanavir 150 mg
28 Atazanavir 300 mg
29 Darunavir 400mg30 Darunavir 600mg
31 Raltegravir 400 mg
32 Maraviroc 150 mg
33 Maraviroc 300 mg
34 Enfuvirtide 90mg fi
35 Humaglobuline 2, 5 gCANTITATI ESTIMATIVE PENTRU CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE
Nr. OBIECTUL CONTRACTULUI UM CantitateCant PU Val.Val.lotminima maximaminMax1Zidovudine sol inj 100 mg/ cut /1 /1 /6.00 /6.00 /6.00
2Zidovudinum sol 60 ml/ flac /1 /3 /84.40 /84.40 /253.20
3Zidovudinum 100 mg compr/ buc /290 /870 /3.54 /1026.60/3079.80
4Lamivudinum sirop 240 ml/ flac /1 /3 /131.82 /131.82 /395.46
5Lamivudinum 150 mg caps/ buc /95 /285 /5.32 /505.40 /1516.20
6Didanosinum 250 mg caps/ buc /21 /63 /14.06 /295.26 /885.78
7Didanosinum 400 mg caps / cut /1 /1 /21.9 /21.90 /21.90
8Stavudina 30 mg/cut /1 /1 /8.09 /8.09 /8.09
9Stavudina 40 mg/cut /1 /1 /8.78 /8.78 /8.78
10 Abacavirum 300 mg/buc /45 /135 /13.12 /590.40 /1771.20
11 Abacavirum sirop/flac /1 /3 /209.91 /209.91 /629.73
12 Lamivudinum 150 mg +Zidovudinum 300 mg compr /buc /390 /1170 /16.25 /337.50 /19012.50
13 Abacavirum 600 mg +Lamivudinum 300 mg compr/buc /95 /285 /44.29 /4207.55 /12622.65
14 Tenofovirum 245 mg/ buc /25 /75 /36.57 /914.25 /2742.75
15 Emtricitabinum 200 mg buc /25 /75 /21.87 /546.75 /1640.25
16 Zidovudina 300 mg + Lamivudina 150 mg +
Abacavir 300 mg compr /cut/ 1 /1 /27.92 /27.92 /27.92
17 Nevirapina 200 mg compr/ cut/ 1 /1 /27.87 /27.87 /27.87
18 Nevirapinasirop1flc x 240ml- 50mg/5ml/cut /1 /1 /186.84 /186.84 /186.84
19 Efavirenz 600 mg/buc /3 /9 /2.25 /6.75 /20.25
20 Etravirina 100 mg/buc /1 /2 /16.22 /16.22 /32.44
21 Ritonavir 100 mg/buc /535 /1605 /6.43 /3440.05 /10320.15
22 Saquinavir 500mg cp/buc /380 /1140 /8.45 /3211.00/ 9633.00
23 Fosamprenavircompr 700 mg/buc /95 /285 /19.32 /1835.40 /5506.20
24 Fosamprenavirsirop 50mg/ml, 225 ml/flac /1 /1 /389.75 /389.75 /389.75
25 Lopinavir 200 mg +Ritonavir 50 mg /buc /590 /1770 /12.86 /7587.40/22762.20
26 Lopinavir+Ritonavirsirop/cut /1 /3 /297.57 /297.57 /892.71
27 Atazanavir 150 mg/buc /1 /3 /26.33 /26.33 /78.99
28 Atazanavir 300 mg/cut /1 /1 /56.38 /56.38 /56.38
29 Darunavir 400mg /cut /1 /1 /33.59 /33.59 /33.59
30 Darunavir 600mg/buc /200 /600 /46.56 /9312.00/27936.00
31 Raltegravir 400 mg/buc /1 /1 /58.04 /58.04 /58.04
32 Maraviroc 150 mg/cut /1 /1 /55.8 /55.80 /55.80
33 Maraviroc 300 mg/cut /1 /1 /55.88 /55.88 /55.88
34 Enfuvirtide 90mg fi/ buc /40 /120 /99.83 /3993.20/ 11979.60
35 Humaglobuline 2, 5 g /flac/ 10 /15 /243.97 /2439.70/ 3659.55Total: 47952.30 138307.45
Valoarea estimata fara TVA: 546, 788.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. si este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere este RO71TEZ35150006XXX004081 Trez. M-Ciuc. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Vor fi mentionate loturile pentru care sunt depuse garantiile de participare. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Poate fi constituita prin una din formele enumerate la art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat/Program National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului nr 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original
Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia1) Completarea formularului nr 2 din fisierul Modele de formulare: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. ? in original.2) Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata.
3) Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Completarea formularului nr 3 din fisierul Modele de formulare : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului 4 din fisierul Modele de formulare: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69?1 (evitarea conflictului de interese cu semnatarii documentatiei de atribuire, respectiv Dr. Demeter Ferenc manager, Dr. Vitos Attila director medical, ec. Balazs Katalin director financiar contabil, as.pr. Domokos Ildiko director ingrijiri, jr. Marton Judit ? jurista institutiei, Dr. Ambrus Iren, med. Primarboli infecaioase, sef sectie, Demeter Gyongyver ? farmacist pr, Csaszar Erika sef birou achizitii publice) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original sau copie legalizata, copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.- Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
Daca exista asociati, documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.1.Autorizatiede functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
2.Autorizatia de Punere pe Piata a produsului - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Pentru medicamentele aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului , din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii. Ofertantii vor prezenta autorizatii pentru fiecare din reperele ofertate. Forma de prezentare: copie semnat si stampilat ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Completarea Formularului nr 5 din fisierul Modele de formulare: Informatii generale, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimele 3 ani, in moneda nationala si in euro. Curs valutar BNR .
31.12.2009 ? 1 euro = 4, 2282, 31.12.2010 -1 euro = 4, 2848,
31.12.2011 -1 euro = 4, 3197.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente edificatoare care sa dovedeasca capacitatea tehnica impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat
Completarea formularului nr 6 Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Autoritatea contractanta se va raporta la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriie de standarde europene privind certificarea
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii :
Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalentprin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 10:00
Locul: Sala de sedinta al Spitalului Jud de Urg M-Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc si cu acelasi pret: In cazul in care 2 sau mai multi ofertanticare oferta preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.La reofertare se va accepta oferta financiara cu 3 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc - Comp. Juridic
Adresa postala: str. dr. Denes Laszlo nr 2, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Tel. +40 372661265, Email: [email protected], Fax: +40 266372137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer