Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic 2


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
N/A RON

Castigatorul Licitatiei: FARMEXIM S.A.
Anunt de atribuire numarul 139973/11.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 131627
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
Adresa postala: Str.Dr.Denes Laszlo nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: Marta Lakatos, Tel. +40 745630251, Email: [email protected], Fax: +40 266372133, Adresa internet (URL): www.korhaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia spitalului, str Dr. Denes Laszlo nr 2
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de medicament antiviral pentru uz sistemic detaliat in caietul de sarcini necesar tratamentul bolnavilor cu infectie HIV SIDA si tratamentul postexpunere.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata: 16, 520 RON si 18, 816RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 499 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic 2 Loc I
V.1) Data atribuirii contractului 20.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FARMEXIM S.A.
Adresa postala: Str. Ing. George Constantinescu, Nr. 2, etaj 1-3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020339, Romania, Tel. 021.308.25.00 ; 021.308.26.00, Email: [email protected], Fax: 021.308.25.36, Adresa internet (URL): http: //www.farmexim.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 18840.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16520.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 10
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 500 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente Antivirale pentru uz sistemic 2 Loc II
V.1) Data atribuirii contractului 20.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PHARMAFARM S.A.
Adresa postala: Str. Maiakovski, nr. 2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 060044, Romania, Tel. 021/4050320, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/4050318
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 18840.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 18816.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modalitatea de departajarea ofertelor care au acelasi pret: In cazul in care 2 sau mai multi ofertanti au oferta de preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare. La reofertare se va accepta oferta financiara cu 3 zecimale.In cazul in care pe locul 2 si /sau 3 se vor clasa mai multi ofertanti cu preturi egale, se va solicita reofertare de catre acestia, insa pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior (respectiv locul I sau II).Acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul-cadru.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare aluarii la cunostinta despreun act al autoritatii considerate nelegal, conf art 256^2lit b) din OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc - Comp. Juridic
Adresa postala: str. dr. Denes Laszlo nr 2, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Tel. +40 372661265, Email: [email protected], Fax: +40 266372137
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer