Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente din grupa "Antivirale pentru uz sistemic"


Anunt de participare numarul 133590/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Adresa postala: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA SANDOR, Tel. +40 265230000, Email: [email protected], Fax: +40 265230001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente din grupa "Antivirale pentru uz sistemic"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean Mures -Farm nr. 1, Farm nr.2 sau Farm.nr.3(conf. loc de liv. mention pe form de comanda)
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 73, 916RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de buget si de necesitatile spitalului.Numarul minim de contracte subsecvente acordului-cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 1 iar numarul maxim de contracte va fi de 10.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)ACICLOVIRUM-compr.200 mg;2)ACICLOVIRUM-compr.400 mg;3)ACICLOVIRUM-pulb.pt.sol.perf-250 mg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)minim 300-maxim 3000 compr.;2)minim 200-maxim 2000 compr.3)minim 150 flac - maxim 1500 flac;
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 391.6 si 73, 916RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de part :738.21 lei(Lot.1=23 lei; Lot.2=28 lei;Lot.3=687.21 lei).Perioada de val :90 de zile calend de la term. limita de dep a ofertelor ?Garantia de part se poate const prin : instr de garantare emis in cond. legii de o soc bancara sau de o societ de asig care se prez in orig, in cuantum.si pt perioada prev ?virament bancar (OP, vizat de banca) in cont RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dov garantiei de part se introduce in plic separat, marcat coresp, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor ?In cazul in care Gar de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 8 ?in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autorit contr va retine din garantia de particip suma de lot.3=687.21 lei; Se va constitui in cuantum de 5% din val. contract. fara TVA doar pentru lotul 3. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ANEXA 3 A-(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Dr. Vass leventeMembrii: Dr. Muresan AdrianConj.jur. Nemes GenicaEc. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);5.Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Verificarea capacitati economice a ofertantului prin prezentarea bilantului contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere(depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract, a medicamentelor de uz uman.
Document din care sa reiasa forma de prezentare, toate datele de identificare ale produsului, compozitia cantitativa si calitativa a produsului, producatorul, locul de fabricatie, modul de eliberare, marimea ambalajului, termenul de valabilitate, conditii de pastrare, prospectul, rezumatul caracteristicilor produsului, informatii privind etichetarea etc)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
237/11.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy nr.6-Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un singur reprezentant din partea fiecarui ofertantpe baza de imputernicirea (semnata de reprezentantul legal al societatii participante) datata si inregistrata la sediul ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care participantii cu oferte admisibile vor avea oferte de pret identice, se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator.Pentru ofertantii clasati pe locurile 2 sau 3 care au oferte de prĂȘt egale autoritatea contractanta va atribui contractul aceluia dintre ofertanti care accepta un termen mai mare pentru plata facturilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256?2 din O.U.G. 34/2006. - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES-Compartimentul Contencios
Adresa postala: str. Bernady Gyorgy nr. 6, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540061, Romania, Tel. +40 365882576, Email: [email protected], Fax: +40 265230002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer